Förväntansfull =)

****

Mådde jättedåligt på jobb igår....
Feber, hosta, illamående o allt sånt äckligt läbbigt....
Men kämpade på hela dagen ändå...
Hade snabba fötter iaf när jag slutade...ville bara hem ....mådde skit.


Inatt har jag legat o hostat hela tiden...inte fått mkt sömn alls....
Så imorse ringde jag o sjukade mig från jobb...igen...
Ringde o fick tid hos läkaren o hon undersökte mig o så...
Hon skrev ut medicin o sen sjukskrev hon mig resten av veckan....


Efter läkaren hämtade jag min medicin
o sen var jag in om på Ica o handlade med mamma =)


När jag kom hem så skickade Jane sms o fårgade om ja kunde klippa klorna på Tyson...(janes pojkväns amstaffvalp)
Så en stund senare kom Pia Lars o Jane hit ....
Satt o snackade o tog en fika ...skrattade åt gamla foton =)
(Hittade ett när vi är på tosselilla o e ute i en båt....mamma ror, tess sitter i hennes knä, jenny sitter i fören o jag sitter hos pia som e höggravid med sonny hehe)
Så fotot måste va taget 1985 hehe...jisses va gammalt =P


Tyson lekte lite med mina voffs....
Haha han var såå söt...helt rosa mage...
O han var sååå duktig när man klippte klorna på honom...
Fann sig i det nästan direkt (o detta va första gången för honom dessutom).
Han bara satt o studerade o såg ut att fundera på vad det igentligen var jag höll på med hehe...
Skönt när det går så lätt....
Jag har gett upp tanken på att klippa klor på hundar som trilskas...orkar inte med sånt trams...


Har förresten skaffat mig en promenadkompis =)
Iaf nån gång i veckan =)
Jag själv e ju ute nästan varje dag numera (förutom nu när jag vatt sjuk)
Har hittat en så himla bra runda att gå nu=)
Riktigt lång, men man tänker inte på att den e så lång igentligen när man väl går den...
Kanonbra lixom =)


Nu ikväll ska jag synda =P
Har köpt gotte när vi var o handlade innan idag...huh lite småångest...jaja men NÅN gång får man väl unna sig nåt gott iaf =)
Orka banta alltid lixom???
E man sjuk får man äta gott....d e mina regler iaf =)


Jag har några spännande projekt på G nu  =)
Kan knappt låta bli att skriva ut dom...kliar en hel del i fingrarna lixom att få skriva det här...
Men med erfarfenhet av att folk gärna sätter käppar i hjulen för en så fort man nämner nån planer man har så låter jag bli...
Men visst e d kul när man kan se framemot nåt med ett stort leende på läpparna =D

Mer än så avslöjar jag inte för er kära läsare hehe...
Ni får helt enkelt vänta o se =)
weeeee spännande spännande



Hej svej 
Från en väldigt förväntansfull Hellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0