ny voffe

*****

Blev hastigt o lustigt barnvakt o hundvakter idag.....
Syrran skulle iväg o hämta en ny hund....
O när dom lämnar av dom här kläcker dom av sig att Milan hade kräkt imorse....lyckat lixom....
Så vi har haft en kräkandes Milan här idag såklart...
Fattas bara man själv åker på den jäkla maginfluensan nu igen....
Kan säga att jag e måttligt glad över detta idag....
Men men syrran o dom e här när som helst....
åkte ju redan imorse....
Var ju en jäkla bit att åka för o hämta hunden....


Fy 17 vad jag mår dåligt idag.....
Febern hostan o snörvlandet hänger i ännu....
Blä hatar o va sjuk....
Blir hemma från jobb imorgon oxå...
Får se hur jag mår på tisdag så kanske jag kan åka o jobba då...
(om inte Milans maginfluensa har smittat av sig *grrrrrr*)


Hmmm inget roligt alls har inträffat idag...allmänt trist dag.....
*
*

Hej svej på er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Köpte din syster en dobermann S hehe var bara tvungen lite eftersom hon e LIVRÄDD för dom S

2009-02-01 @ 19:34:54
URL: http://dobermannfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0