Redo att flytta nu =)

****

Tog mig i kragen nu ikväll o började packa mina kläder....
Så nu ligger alla kläder nerpackade o redo att flyttas på fredag =)
(utom de jag lagt undan till o ha fram tills dess =)
Haha man kan ju inte gå med rumpan bar ju hahahaha...
Har ytterkläder o skor kvar att packa oxå...


Har hittat muggar o skålar som jag ska köpa =)
har iofs redan sånt, men vill ha dessa med =)
Ni vet hur det är när man hittar nåt man bara MÅSTE ha =) hehe


Imorgon e sista jobbedagen nu på ett par dagar....
Lite långledighet o så till o flytta o fixa....¨kan ju behövas....
Men man kommer ju sakna jobbet....trivs ju så himla bra där....


Imorgon slutar jag redan kl 2....och efter jobb ska jag iväg o köpa ny säng =)


Huh så tomt där i mina gardeober nu =(
Nu känns det verkligen att man ska flytta hemifrån....
Innan har man bara gått o haft det i tankarna...
Nu syns det märkbart här hemma...
Med blandade känslor, men som sagt så ska det verkligen bli kul med eget.
Jag kommer ju ha kvar min nyckel hem hit...o min gamla säng kommer stå kvar här....haha misstänker att mamma o pappa hoppas på att jag ska flytta tilbaka inom en snar framtid =P
Nä men det känns iaf skönt att veta att man är välkommen hem igen om det skulle behövas nån gång....


Haha såg jättegulliga foton idag på mamma när hon var liten....


Sitter o snackar med Ginagumman just nu på msn =)

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0