*Festkväll*

*****

Har mått apa hela dagen idag...hostar o hostar hela tiden...
Hade planerat ett lugn hemmakväll framför tv:n...MEN självklart blev inte fallet så =)
Pratade med Tina....o dom skulle ha fest....så jag skippade min lugna kväll o åkte på fest ist =)
Haha hade STORA problem att hitta dit....höll på o ge upp ett tag *hrm*
Haha men till slut hittade jag rätt =)
Tina kom ut o mötte mig....

hade jättetrevligt hemma hos dom ikväll....
Även om jag var sjuk o hostade som en knäppgök...
Blev smått mobbad av David ...haha tvångsmatchmaking =P


Jag vägrade sjunga ikväll...haha hade aldrig funkat med min halshälsa för tillfället...
Hostar hela tiden o låter som en som har tappat sina lungor...
Därav besparade jag deras öron från mitt hesa kraxande =P


Hade följe med andreas, carlos, sandy, o hilde hem nu på morgonen...
Haha jag o hilde blev mobbade för vi kom på efterkälken...grrr så är det när man går med sina benbrytar skor för första gången sen jag bröt benet...var såå nojjig med var jag satte mina fossingar ju...
Var hemma vid halv 5...
O kan inte sova nu...grrrr..

Måste sova nu för jag ska upp tidigt imorgon o fixa o ha mig....
Sen ska jag in till lund o bygga naglar äta middag o förfesta hos Ginisen =)
Sen ska vi på fest i Kävlinge o sen in till Lund igen för utgång =)
Blir en heldag med min gumma =)
O det ska bli sååå kul =)
Men jag saknade dig ikväll gumman...fest utan min gumma...me not like =(


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0