Skrattatack under poliskontroll

*****

Allt har flytit på under min jobbedag idag....
Har haft megaont i foten bara....
Jobbigt....


Haha när vi var ute o körde ikväll så blev vi stoppade av polisen....
Fick blåsa...o jag satt o fick en skrattatack under tiden så det smittade av sig....
Så blåsandet gick inte så jättelyckat haha...tillomed polisen skrattade åt oss...
o repliken...
-Men jag har hosta, jag kan inte blåsa utan att jag börjar hosta....
-Polisen- men det går säkert bra ändå...
o ljudet i denna blåsapparaten fick ju mig till att skratta ännu mer....
Men men lampan lös grön så d var bara o tuta o köra haha...


Sprang på ett gamalt ragg idag....heheheheh
Alltid uppskattat med lite ögongodis =)
hehehehehehehehehehe


Ska ta ledigt från jobb på fredag för vi ska åka till djursjukhuset.....
Operation väntas...
Bara o hålla tummarna nu då....
Lite smånervös, men vi hoppas på det bästa iaf.


Fick handlat lite inför flytten idag.....
Nu e d inte långt kvar alls....
dagarna bara springer iväg känns det som.....

O nu e d snart helg med =)
Fest på fredag sen hem till Tina o David på´Lördag....
Så det kommer säkert bli en trevlig helg...


Nu ska jag ner o ta min penicilinpilla o lite hostmedicin o skölja ner med en redbull =)
Sen ska jag ta det lugnt resten av kvällen.....
Imorgon slutar jag tidigt =)
Skönt o komma hem o ha mkt av dagen kvar så man hinner få saker gjorda  =)


Ska lägga in fotona på Max imorgon...
Så får ni se sötnosen =)


Trevlig kväll på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0