Allt känns bra *Uppdaterad*

***
*********************
Uppdaterat:
Pratade med Petra idag ang att jag ville låna hane av henne....
O visst fick jag det =)
Så nu är det helt bestämt vem pappan blir till nästa kull =)
Otroligt spännade kombination som jag tror väldigt mycket på i utställningsringen =)


Pratade även med Ginis sen =)
Beställde tid för o bygga naglar hos henne.. =)

************************



Grrr blev väckt av voffarna tidigt idag...huh jag ville ha lite sovmorgon ju =(
Men men d var bara att asa sig upp o se glad ut....
Orkade inte ta alla 4 samtidigt nu på morgonen....
Så jag tog dom 2 o 2...
Haha dom fick sånna frispel  så d var tur jag inte gick med alla samtidigt....rusade runt runt runt o attackerade varandra o höll på....d e tillräckligt jobbigt med två som håller på så...tänk om alla 4 hade vatt med...?!?!?!!
=-S

Pappa hade hämtat ut min medicin till mig idag....snällt....
Så nu går man här yr lullig i lycklig haha =P
Nä riktigt så illa e d inte ...
Men hostan är som bortblåst iaf...


När?!?! jag får pengar så ska jag o Gina åka o handla till våra lägenheter =)
Blir både Ikea o Bolagret  hehehe =)
Har en del saker till som jag behöver köpa...
Sen blir det ju alltid att man handlar MYYYYCKET mer än man planerat haha...
Har hittat ett par gardiner som jag ska vill ha till mitt kök...(har redan 1 par till köket men vill ha ombyte =)
Måste även hitta nån snygg tavla som jag ska ha bakom soffan....
Vill ha dom tre tavlorna mamma o pappa fick av farmor....
*Måste fråga var hon köpte dom =)
Dom går ju i svart o vitt o d vill jag ju ha =)
Så Ginis...vi har en heldag med shopping att se fram emot hehehehehehe


Idag ska jag tvätta två maskiner tvätt....
Känns som jag likabra kan passa på o tvätta undan hela högen när jag ändå bara går hemma....


Igår pratade jag länge med min Ginis ...luv u gumz =)
Sen pratade jag som hastigast med Tina o David oxå på kvällen...



E så nöjd med vart jag är just nu i livet....
Allt känns bra....
* jag är igång o jobbar igen
* jag har fått lägenhet
* jag har träffat en hel del nya trevliga människor
* jag o Gina umgås igen
* har gjort klart planeringen för nästa valpkull (dvs pappan är bestämt till hennes puppys o även bestämt NÄR den blir av)
* har gjort upp ett utställnings-schema för hela året
...det är vad som rör sig i mitt liv för tillfället.....
O jag är mer än nöjd med det =)


Hahahaha folk skulle hört mitt o Ginas samtal idag....
Vi e inte kloka =P
Vi satt o diskuterade det stora ämnet "MÄN".. o samtalet slutade till slut efter stora diskussioner såhär....

- Nej jag får gifta mig med en skyltdocka
-Men sluta! ...det finns sånna uppblåsbara
Lång betänketid.......
-Nej men jag gillar dom hårda

haha ja som sagt...vi e inte normala =P hahah


Weee nu närmar sig helgen med stora steg =)
Who dosn´t luv weekends lixom??? =)


Hej svej på er




Kommentarer
Postat av: Ginisen

Ingen kan som vi är.. = ) Snart har du jättefia naglar.. spännande va! = ) Puss kram

2009-02-05 @ 19:34:18
URL: http://ginaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0