Killarna bär o vi styr o ställer hehehe

****

Idag har jag INTE vatt ute på nån promenix....
Kallt  o halt o slutade sent....brrrr höll mig inne när jag väl kom hem....


Var sååå irriterad imorse....
Kollade i kylen....INGET att stoppa i strupen....
Helt tomt....
Fick åka till jobb tidigare så jag kunde åka in om ica på vägen...
Fick ju köpa både frukost o lunch...
Så det blev en bulle till frukost 
o ett äpple o en drickyoghurt till lunch...
Dom skrattade åt mig när jag kom till jobb stressad o sa att jag bara skulle äta lite frukost innan jag började...
Dom e ju vana att jag har god tid på mig när jag kommer på morgonen.....


Spekulanter börjar redan trilla in på nästa valpkull jag har planerat...Kul =)
Men jag har ju oxå väldigt stora förhoppningar på dessa avkommorna...
Men som sagt det är 2 år kvar tills det blir dags, men d e alltid kul att folk e ute i god tid o visar sitt intresse...
Det visar ju att dom en ute efter speciella linjer o verkligen planerar o tänker igenom sitt hundköp...
Sånt är ju alltid uppskattat hos oss uppfödare.


Hehe såg först idag att Emelie läser min blogg =) Kul...
Vi lär väl ses en hel del i sommar på utställningar misstänker jag =)
hehe ska bli kul =)
Kanske att vi hamnar i slutfinalen ihopa igen som i Veberöd =)



grrrr sonny kommer stanna kvar i Australien längre än planerat....
Jag som hade hoppats på flytthjälp =P
Hehe men men det löser sig ändå =)

Fick en hel del inspirationstips till flytten idag hehe =)
Ser tro det eller ej tillomed fram emot allt nedpackande i kartonger osv =)
Lite god dricka, bra musik o massa tjejsnack o såklart får vi inte glömma...Alla minnen man ska packa ner o se tillbaka på =)
O jag o Gina ska inreda o ha oss =)
Killarna bär o vi styr o ställer =)
hahahahahahaha


Hihi fick en komplimang idag =)
Det är alltid uppskattat =)
Eller rättare sagt 2 komplimanger =)
Den ene var att jag hade jättefina naglar
Sen var det en som frågade mig om jag hade lösögonfransar?!?!?!?!
Tyckte dom var så långa o fina....
haha nej det är mina egna fransar här =)
Därimot e naglarna inte riktiga =) men lika fina för det hehe =)
O det har jag Gina o tacka för =)


Funderar på o börja med nån mer "träning"....
Promenader funkar jättebra för mig o simningen med....(även o ja bangar lite för simningen för d tar sån tid för man ska duscha INNAN man hoppar i o sen igen EFTER sen byta om o packa o ha sig...
Känns som halva tiden går till att förbereda sig o sen lika lång tid efteråt med,...
Promenix därimot e d bara byta om PROMENIXA sen hem o duscha....KLART.
hmmm måste komma på NÅT mer o göra....Vill känna att man förbränner kalorier....promenader känner man inte det på på samma sätt...
(Tips någon kanske???)
Förresten....det har redan gett resultat av mina promenader =)
Jeansen jag tog på mig idag satt LÖST i både midja o lår....=)
Fick springa o dra upp dom hela dagen på jobb hehe...


Nä nu kallar sängen....
Börjar tidigt imorgon....
Men jag slutar redan halv 4 oxå =)


Puzz på er kära läsare



Kommentarer
Postat av: amandaaa

bra skrivet,

kolla gärna in i min

kramisar

2009-02-17 @ 12:55:26
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Grattis till din vikt nedgång! super bra kämpat! jag är ju dock lite nyfiken på Före och Efter bilder, Skulle varit skoj o se..! Kramar!

2009-02-17 @ 20:01:20
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0