Vilken morgon....

*****

Har knappt sovit ngt inatt....
La mig först o främst megasent...
När jag väl lagt mig kunde jag inte sova för jag bara hosta hosta o hosta hela tiden...
Fick gå upp o ta hostmedicin....
När jag väl somnat vaknade jag stup i kvarten....
Så när kl ringde kl 6 var jag inte sådär jättepigg.....

Men fick asat mig upp....
Gått med hundarna o ätit frulle...
Sen åkte jag med pappa till jobb....
När jag väl kommer till jobb så e där inte en kotte....nedsläkt överallt....
o såklart låst....i alla dörrara (ja jag gick o kände på alla).
Så jag promenixade bort till pappas jobb....
O när jag stod o pratade med han så kom en som jobbar på avdelningen bredvid min o lämnade sina barn...
Så fick jag veta att det var planeringsdag o alla började halv 9.....
Så jag åkte med henne tillbaka till jobb igen...
men på vägen dit kom hon på att hon glömt sina nyklar haha....
Så vi fick vänta på att nån annan skulle komma så vi kunde smita in med dom =)
O när jag väl kommer dit får jag veta att jag inte behöver va med på planeringsdagen så jag kunde åka hem igen...haha..
(Dom bad så hemskt mkt om ursäkt för dom glömde säga till mig om det när jag ringde förra veckan...)


Kollade på kl.....50 min tills bussen gick....suck evighet ju....
Så jag ringde pappa men telefonen va avstängd....
Promenixade bort till hans jobb ....igen haha...
Mötte 2 hundar på vägen dit som ville äta mig till frukost....


O sen skulle jag ju leta rätt på pappa...., sprang runder på dagiset...haha folk måste ha undrat vad jag var för skummis...=P
kollade först där han brukar röka....där var han inte...kollade hans förråd...där var han inte, gick först runt ena sidan...där syntes han inte till....gick över till andra sidan....o DÄR var han o stod o krattade löv....
Hjälpte han tillbaka med trädgårdsredskapen i förrådet sen körde han mig hem....Snällt....


O nu sitter man här o har hela dagen fri....
Hmmm vad ska man hitta på????
Känner mig iofs fortf krasslig så jag ska ta det relativt lungt....


Ska se vad jag kan hitta på nu på förmiddagen....
Hittar alltid nåt o göra =)


Sen i eftermiddag ska jag ge mig ut på min långpromenix iaf =)
Så himla underbart väder ute ju...
Lite musik i öronen o vantar o halsduk o sen en rask promenix ....
Underbart =)


skriver nog mer under dagen som går =)

Förresten
 Tack för samtalet igår *ler*
Vi hörs ikväll igen =) hehehehe

Kisses from me =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0