Ache borta över helgen

*****

Hmmm då är sonny i Ny York  nu....För att sedan bege sig till australien i 6 veckor....jag är inte liiiite avis heller....grrr hade sååå gärna bytt plats med han för tillfället  =)

Men jag ska inte klaga....det är FREDAG =)
O man ska ju va glad för det lilla sägs det =P


Wihooo hade ögongodis idag....
O såklart lite småflörtande hihi =)
Inte lite ljust heller *ler*
Nääädå inte alls hihi =P
Sötisar det finns =)


Har hittat en skohylla, byrå, o lite annat som jag ska köpa =)


Ache är på övernattning denna helgen....kommer inte hem förrens söndag =(
Verkligen tomt här redan utan han...
Man tror inte att EN av SEX hundar gör nån större skillnad....men tro mig....det blir tomt även efter en sån liten krabat som ache byracke....
han är ju clownwn här i huset....så visst känns det tomt..

Ikväll/natt ska jag lägga mig o kolla film....
Skulle va en väldigt känslosam film stod det bak på ...jaja vi får se....


Tänkte sätta mig o skriva ner ett meil o skicka till Petra nu ikväll....
Angående lilla Kelly...
Längesen vi hördes av nu ju....


Gina ville ut i lund ikväll....
Men jag har haft fullt upp hela dagen så jag fick tacka nej till erbjudandet....
Får ta det en annan helg.....


Tänkte träffa Marianna en dag snart med .....
Har ju gått flera år sen sist nu....hon har ju både hunnit gifta sig, bosätta sig i Arlöv o bli mamma till två pojkar ....jisses vad jag har missat en massa....

Alla ens vänner skaffar karl o barn nuförtiden.....
Bara jag som fortf älskar mitt singelliv?????????????
Jag är rent för självständig för ett förhållande....
Iaf i nuläget....
Kanske det ändras i framtiden....men just nu så är jag väldigt nöjd med vart jag är i mitt liv....


åhhh tror ni inte att en av småhundarna har fått tag i min ena korg som jag köpte på jysk????
grrrr
Alltid bara nya saker som faller dem i smak ....
Så typiskt lixom....
Så man har några märken efter tuggandet i den nu....*suck*
Rackarungar är vad det är.....


Gjorde mat till fåglarna på dagis idag.....
dom älskar den maten.....

Gör såhär....

Ta en tom mjölkkartong
fyll den med fågelfrö till lite mer än halva paketen
smält kokosfett eller (namn på nåt annat liknande som jag glömt)
Häll kokosfettet i mjölkpaketen
ställ i kyl 1-2 dagar tills det stelnat
stäng igen toppen på paketen
trä igenom ståltråd i flikarna
skär ut rektanglar/fönster i kartongen
häng upp i träd
Voila....nu har du gjort pippina väldigt glada i vinter =)
***


Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0