Älskade lägenheten =)

*****

Var uppe med tuppen imorse.....
Kunde inte sova...ville bort o titta på lägenheten =)
Kändes som på julafton för mig hihihihi =)

Mötte upp ullis utanför henne....
Så hon följde med bort o tittade på lägenheten....

Blev helt kär i den när vi kom in....
Den var ngt större än jag hade trott faktiskt....
Både kök o rum....men det är ju bara possitivt iaf =)

måste bara fixa en grind till staketet på baksidan så dogsen inte rymmer hehehehe.

O en sak till....jag slipper leta efter hallspegel o köksbord....det köper jag deras som dom har där nu....
Tyckte det var fint nämligen o dom sa att dom lämnade det kvar där.

Så nu behöver jag bara köpa två köksstolar (vilket jag redan hittat på ikea (Svarta Martin) =)
Sen ska jag ha en soffa med....Vilket jag oxå hittat på Ikea...(Eketorp i idemobeige=)

 mamma skulle kela med katten som bodde där....rätt som det var så skrek mamma till...haha då hade katten bitit henne....*haha*


Fick erbjudande om att jag kunde flytta in en månad tidigare om jag ville....
Men vi får se....
Det är väldigt lockande....men jag kommer inte ha fått ihopa pengar till varken soffa eller säng tills dess....så d känns lite onödigt då...


Var hos farmor o farfar innan idag....
O farmor hade sånna krukor som mamma oxå har som jag vill ha....så jag fick dom av farmor *snällt*


Nu i veckan ska vi till djursjukhuset med Zack o ta hans stygn....
Så jag måste gå tidigare från jobb....
Tänkte passa på o ta simningen den dagen då med....
Så det blir en extra simtur denna veckan =)
Ska minsann simma simma o simma här nu om dagarna....
Ska va på gränsen att jag får simhud mellan tårna o fingrarna *asg*


Nu ska jag ner o kolla film o mysa med hundarna en stund.....

Huh e sjukt sugen på Redbull...blir kanske att jag springer upp på shell oxå innan filmen =)

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0