ÄLSKARE

***

SKRAPA LITE PÅ DIN ÄLSKARE OCH DU FINNER EN FIENDE....

***

Vaknade imorse av att jag fick dåligt med luft....
När jag kvicknat till insåg jag varför.....Kelly låg tvärs över halsen på mig....haha den lille räkan...


Tänkte ta tag i tvätten idag igen....
har snart en helt tom tvättkorg o en full garderob....härligt =)
Finns inget värre än o ha motsatsen....


Gud vad här e tomt hemma utan Ache....
Men han kommer ju hem imorgon igen =)


Funderar på o ta på mig gympadojjorna (som vi kallar det på renskånska) o ge mig ut på en promenix....
Kallt som sören bara men jag får packa på mig bra med kläder...
E så skönt o komma ut o röra sig....(fast jag hittar inte laddaren till min mp3  =-I...mindre kul...
Imorgon ska jag ner o simma o sola =)
Sprattla av mig ordentligt =)

Sen e d jobb igen måndag morgon....
Inte klokt vad en helg går snabbt....
Man hinner ju knappt märka att man e ledig ens....


weeee vad jag längtar tills jag ska få inreda min lägenhet =)
Den kommer bli sååå himla mysig =)
Ska bli kul o inreda precis så som man själv vill ...
Haha här kan ingen lägga sin näsa i blöt o tycka o tänka om hur man ska ha det =)
(har ju vatt lite svårt med tre olika smaker på inredning här hemma)
Men i min lägenhet så är det bara jag själv som har tycke o tänke i det =)
Underbart

Tänkte åka till IKEA när jag får pengar =)
weeee handla till lägenheten...
Haha så kul o handla saker nu till flytten ju =)
Märks nog ganska tydligt hur mkt jag ser fram emot den =)


Vi hörs....
Bye bye


Kommentarer
Postat av: pernilla

SKa med till Ikea SNART.. Har börjat få panik måste handla spjälsäng osv till barn nr 4. Han kommer om 10 veckor.. Känns som jag e SENT ute!

2009-01-18 @ 13:27:38
URL: http://dobermannamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0