Blir snart GALEN....

.....PÅ DENNA J*KLA DATAN.....
Hopplös verkligen...
Stänger ner sig o hänger upp sig hela tiden nu.,...fast min msn funkar igen iaf *wihoooo*
Man ska va glad för det lilla heter det ju =)


Idag hade pappa vatt så snäll o köpt lite filmer till mig =)=)
Han har dessutom bjudit på en väska som jag jättegärna vill ha på Tradera =)
Håller tummarna på att den blir min nu oxå....nåååde den som bjuder över...då blir jag småirriterad...
Tror jag bjöd på nån film där med =)
Nån film jag bjöd på gick för över 100 kr...o jag menar...VEM 17 bjuder 100:- för en film på Tradera???....som man kan få för halva priset helt ny på Ginza t.ex....så på de viset e Ginza även att föredra =)=)



Grrr vad jag hatar detta vädret....
Längtar till våren/sommaren...
Som jag förhoppningsvis kommer få spendera i MIN EGEN TRÄDGÅRD =)=)
Om jag nu får lägenheten ....men det hoppas vi¨på iaf =)
Har ju väntat på den i 1 år nu...grrr
E ju bara så perfekt....nära hem hit, nära till affären, nära till bussen, nära till grönängen o rasta hundarna hmm ja nära till allt i stort sätt.....gillar verkligen läget på den oxå...
Vill jättegärna ha den...JUST DEN lägenheten med =)

Har dessutom börjat fundera på vilka hundar som ska flytta med....
Svårt o bestämma sig....
Men de stora får stanna här iaf....
Sen vet jag inte hur jag gör med alla små....
Om alla ska flytta med mig eller inte....
Känns hemskt o ta Ache från mamma så han vill jag nog stannar här....
O då känns d hemskt att skilja han från både syskon o lady....
Så då kanske man borde lämna en till här hemma???
O bara ta två med ????? o vilken blir det isf???
 grrrr stor beslutsångest....
Tror iofs att han inte hade tagit skada av att skiljas från syskon o lady...han har ju isf både tarzan o zack här hemma...
Men jag vill ju igentligen inte skiljas från NÅN av mina hundar....*snyft*


Tess skickade meddelande idag.....
Hon ville träffas en dag nu denna veckan....
Så jag får se om jag får tag i henne...har inte pengar på mobilen så jag har inte kunnat svara än...



Hej svej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0