Dagarna springer iväg

*****

Jisses vad tiden går.....
Hinner knappt med i svängarna nu hehehehe.
Det är som dom säger....Tiden går snabbt när man har roligt =)

Måste få tag i Ina imorgon...
Kl sprang iväg rent för mig idag så det hanns inte med....

Lite annorlunda dag på jobb idag....
Men hade kul =)

Var på kalas i Svalöv idag....Milan fyllde år...GRATTIS min lille GUDSON =)

Imorgon börjar jag tidigt....
O slutar tidigt =)
Älskar mina torsdagar...=)=)
Känns som man hinner med mer den dagen i veckan...iaf för min del =)


Sonny ¨påpekade för mig att jag borde åka ner till Australien hehe =)
Han är ju där nu....grrrr ja e grön av avundsjuka.....
JA ...jag erkänner att jag är avundsjuk =P


Fick papper från KKB idag....
Hade räknat med att flytta in redan den 1:a Mars ju...
Men insåg idag att det inte blir förrens den 2:a =) grrrr en HEL dag extra o vänta ...huh...haha e ju sååå angelägen =)
Tur jag bett om ledigt från jobb både2:a och 3:e då ju =)


Haha försökte lura en kompis idag...
Han frågade vart jag skulle flytta (läste det på min överskrift på MSN)
O jag svarade STHLM
Haha men han var inte så lättlurad minsann....
Han svarade bara typ....eller hur...
hehe nä jag överger inte mitt lilla kävlinge i första taget...ska mycket till för att jag ska flytta här ifrån....
Men det ska iaf bli riktigt skönt med egen lägenhet =)


Normalt slarvar jag en hel del med mat o måltider om dagarna....
men idag har jag varit riktigt slarvig....
Ingen frukost innan jag åkte till jobb...
Till lunch åt jag ett äpple
O sen kastade jag in en macka i näbbet innan vi åkte till svalöv....
Thats all....
Imorgon måste jag sköta mig och iaf försöka hinna med lite frukost innan jobb...


Har inte blivit ngn promenix för mig idag....
Får kämpa på lite extra på den jag går imorgon =)


Nu kallar sängen...
Måste försöka somna i tid idag iom jag börjar tidigt ...

Godnight people...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0