Seriösa jag?!?!?!?!

*****

Var som sagt o simmade innan idag....o solade =)
För en gångs skull hade jag inte problem med solariet hahal...

Simmade 45 minuter idag...var såååå skönt.
Passade på o sola 20 miin med =)=)
Hehe börjar bli riktigt brun nu igen =)
Mer ska det bli...ska simma o sola som en maniac nu....
Ska verkligen köra stenhårt =)


Blev hämtad av mams på badet...
åkte in om Ica o handlade....
jag satte upp mina skygglappar hahahahaha
Mamma tittade förvånat på mig...hrm ja hon skulle bara veta *hahahahaha*
hrm ullis jag förklarar för dig imorgon =P

Pratade med dom på KKB idag....kände jag var tvungen o ringa o kolla VAR jag står i kön....
grrr som nummer 7....
Känns lite långt bak i kön för att lyckas få just DEN lägenheten....
Men som sagt....jag håller tummarna =)
Vill verkligen ha den nämligen.....


Har lovat o ställa Luna på Sofiero detta året....
Förmodligen ställs inte phallisar/pappisar o tibbar samtidigt....(hoppas jag iaf inte =-S)
O kan ju dessutom hoppas på att ringarna ligger närma varandra iaf =)
Så man slipper kuta som en idiot mellan ringar för o hinna med alla hundarna vi kommer ha där ahhahahahahah
Det blir ju en del hundar att hinna ställa....
Behöver nån som ställer en av mina åt mig där med...ska höra med Thilde om hon känner för o ställa Kelly åt mig om hon ska dit....(hon brukar ju vilja ställa henne).
Blir kanske att jag ställer nån av petras hundar där med...
Haha jag kommer ha fullt upp den dagen....hundar till höger o vänster =P


Imorgonkväll ska jag simma med Ullis....
Vet inte hur dags jag slutar på jobb imorgon.,...vet iofs inte hur dags jag börjar heller *hrm*
så pass seriös är jag *haha*
Hade ju tankarna på så mkt annat där sista dagen innan jul så jag glömde fråga om tiden jag började....fick ju bara veta dagen....
Jaja åker ut så jag e där vid 8 tiden iaf....
Så kan jag jobba till 16 tiden...


Skickade efter utställningsblanketter i förrgår....
men det kommer troligen dröja innan jag får dom....
Fick autosvar nåt om att dom inte kom tibax förrens senare i veckan...
jaja det är ju ingen ko på isen än....
Jag har fortfarande några blanka kvar....


Tänkte ge mig ut o shoppa lite nya kjolar en dag efter jobb....
Känns som det kommer bli det enda jag kommer gå i i sommar.....
O framför allt kommer jag använda det på utställningar i sommar....
Vem 17 orkar med byxor i högsommaren....dessutom är det sällan nån ledig skuggfläck på utställningar ...alla roffar åt sig de som är där direkt....fast vi har ju iofs vårt älskade utställningställt som jag köpte förra året =)
Det är jag sååå glad för jag köpte....
Man har skugga vid soligt väder...o skydd vid regn =)
Har ju råkat ut för både och på utställningar ....
Haha Pernilla....vad säger du om Bosjökloster-värmeböljan????
Åååhhh jag trodde jag skulle avlida i den....
Fick solsting o allt.....spydde som en gris på kvällen sen ju hahaha...
Man såg ut som en oxå för man var helt solbränd så man såg ut som en bränd rosa gris hahahahahahaha
Åhhh ironiska hellis är igång nu =P


Nä nu ska jag ta o krypa ner till mina underbara voffar som redan ligger o snarkar....på MINA kuddar dessutom *fnys*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0