Dumma fot o chockerande nojjor/fobier

*****
Åkte med pappa till jobb imorse....hehe som vanligt =)
Dagen idag har gått undan på jobb....känns som klockan bara har rusat iväg....

Blev hämtad av pappa efter jobb....snällt....han hade dessutom köpt två redbull till mig =)=)

Åkte hem ...promenixade med hundarna (o jag pajade min fot igen....grrr fy f*an vad jag skrek...det bara knäckte till i den....gjorde ont som in i helvete...ville bara gråta....

Syrran var in om här en sväng o lämnade lite saker.

Ville såååå gärna simma idag....jag trotsade tillomed min ond-onda fot som gjorde ont som tusan...har haltat som en kratta idag...
men tro inte NÅN ville med o simma idag....ringde ullis....hon kunde inte...ringde unni...hon kunde inte...ringde sonny...han kunde inte....
Grrrr...men men jag åkte ner där ensam...blev skjutsad av mamms ner där....
Tog mig först o solade en stund =) O attans vad det tog idag...kommer va riktigt brun imorgon hihihih...
Efter solningen skulle jag hoppa in i duschen....yiiaiiiks vad kallt....brrr....
O d var inte mkt varmare o hoppa i bassängen heller....stod o hoppade upp o ned i vattnet på mitt friska ben för o hålla värmen....
Men jisses vad jag tog ut mig idag.....simmade på som bara den....*stolt*...men kommer ha duktigt med träningsvärk imorgon....*lätt o va efterklok*
Well well....jag ska inte gnälla...ska man va fin får man lida pin heter det ju =)=)


Träffade en gammal lärare från Olympia skolan där nere idag....
Har inte sett henne på måååånga år....


Blev hämtad av mams sen....
men jag stod först ute o väntade på henne en bra stund....i nytvättat dyngblött hår....brrrr fy 17 vad jag frös....
Så jag kommer både ha träningsvärk o va förkyld imorgon....
Vilken trevlig helg jag har o vänta....dessutom ska jag jobba länge imorgon....o börja tiiiidigt...huh.
Kommer ligga platt fall hela lediga lördagen antar jag...
Sen på Söndag är det dags bara o kämpa på med simningen igen =)=)


gah har glömt kolla hur dags jag börjar imorgon.....halv 8 eller 8?????
o schemat som ligger på köksbordet...huh
O jag som nyss kollat på skräck film ikväll....typiskt...allt nedsläckt där nere oxå.....*huh*
Jag e så fruktansvärt mörkrädd...*snyfft*
hmmm får ställa klockan tidigt....så kan jag kolla hur dags jag börjar när jag går upp....
Går hellre upp en timme för tidigt imorgon än o gå ner på nedervåningen nu.....beck-mörkt....brrrrr hatar det.-.---
Men det konstiga är att om jag väl är där nere så e jag aldrig mörkrädd....men att gå ner igen efter att jag släckt....HATAR jag....
haha jag o mina nojjor....
hahah har så många nojjor så jag vågar inte skriva ut mer än denna här....
haha folk hade skrämt mig så fort de hade fått chansen isf....
I know my friends hahaha
kanske jag skriver ut dom här en dag när jag inte har bättre saker för mig....=P
Vet nämligen att ni kommer få er en chock när ni läser om ALLA MINA nojjor ....
Hmm troligen så pass att jag aldrig kommer tillåta mig själv att skriva dom här inför era ögon =P....
Så pass illa är det faktiskt =p


Nu ska nojjiga Hellis gå o sooooova....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0