Eddie VS Colle + ett glädjande besked

Eddie VS Colle....kan det igentligen bli bättre?????
 weeeeeee =)
Längtar =)=)=)=)
haha säger samma som Samantha....ding ding ding dong =) wihoooo


Slutade redan kl 2 idag =)
Skönt o komma hem tidigt...
Blev hämtad av mams efter jobb.....
Även om kl hann bli 4 innan jag var hemma....suck....massa ärenden innan....


Fick ett glädjande besked idag =)
Så skönt det var att höra....verkligen....


Måste börja träna hundarna till utställningen....
Har inte hunnit med så mkt träning denna gången....
Får ta 1 veckas hård elitträning för dom ist hehehehe =)
Vi får ligga i minsann....


Tog mig en riktig långprommis ikväll....
Synd det hann bli så himla mörkt bara....


Vill snart göra mina tatueringar =)
Jag ska göra en vid höften o sen bygga ut den jag har i nacken....
Sen får jag se om det verkligen blir fler....(kanske en liten på insidan av armen)
Känns som det blir för "övertatuerat" om jag gör fler än det....
Så jag kommer nog hålla mig till dom ....
Sen e jag färdigtatuerad =)
E rädd att det blir för mkt annars....
Blir troligen en piercing till oxå hihi =)


Weeee vad jag längtar tills jag får nyckeln till MIN lägenhet =)
Ska bli så himla kul o inreda den =)
Ser fram emot det såååå mycket =)
Vet ju exakt hur jag ska ha det =)

Sonny kommer hem lagom tills jag flyttar in så jag har förberett han på flytthjälp *asg*
haha mindre lockande för han visade det sig =P
haha han är för rolig =P
Det är straffet för man åker till australien utan MIG....haha

Haha har så roligt åt dom på jobb som pratar om sina stegräknare o tävlar med varandra....
Imorgon kommer jag med min med hahahahahah
har skrattat åt dom andra när dom pratar om o jämför varandras steg....
Men nu är jag inte bättre själv =P
Jag ska försöka få fler steg än dom om dagarna =)
haha lite tävling där =)


Nu ska jag ner o synda....
Har köpt en flaska päroncider som jag ska dricka framför en film....
hmmm inte bra det helena!!!!!!
Får traska bort det med min stegräknare imorgon hihi =P


HEJ SVEJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0