Förbjuden frukt

****

Hade lång dag idag på jobb....jobbade ända till 17.00....
Hade sista timmen nere på undre avdelningarna....
Var beckmörkt när jag skulle hem...
O beckmörkt även inne i byggnaden...
O jag skulle ta mig genom stora lekhallen upp för trappan, genom den hallen...in på avdelningen ut i omklädningsrummet o ta på mig jacka o hämta väska...sen ner för trappan igen....brrrr jag e så sjukt mörkrädd.....Så gissa om jag halvsprang både för trappor o genom hallarna.....när jag e rädd....då kan min fot va snabb haha....
Blev hämtad av pappa idag...


När jag kom hem så hade jag fått papper från KKB =)
Så jag fyllde i dom oxå ska pappa lämna dom åt mig imorgon....
Snällt.


Nu ikväll började PRISONBREAK igen wihooo =)
Så jag o Cindy har legat o tittat lite på det =)
Kollade även på ett avsnitt Sex and the City hehe...
Med andra ord en riktig helkväll med bra program =)


Har inte blivit ngn promenix för min del idag....
Iom jag kom hem så pass sent o hade hundarna o gå med o så....
Så skippade jag promenaden för jag ville inte ge mig ut i mörker....
jag hatar verkligen mörker....


Har köpt ny skiva idag =)=)
Massa bra låtar =)


Har hittat en kjol jag bara MÅSTE ha =)
Hihi...
Tänkte ha den när jag o ina skulle ut o partaja =)

Imorgon måste jag prata med Ina så vi kan bestämma mer till torsdag....
Hon skulle troligen oxå med in till hundutställningen i Malmö i Mars....


har planer på att köpa skällhalsband till mina dogs....
Iaf till de tre små jag tar med mig när jag flyttar....
Gud nåde dom om dom ska stå o skälla o vakta när jag inte e hemma...
Sånt har jag faktikst köpt ett larm till så det ska inte tre små långörade figurer ta på sig som nån "ärande" uppgift........


(PS: Jag kommer "kanske"  byta mobilnummer när jag flyttar så ni vet det)


Om man nu ska hitta på lögner....glöm dom då inte .......folk snackar tydligen innan dom tänker ....
Orsaken :
Antingen alt. 1: Så vill man bli påkommen med lögnen o framstå som en komplett idiot
Alt 2: Eller så är man bara så korkad att man inte kommer ihåg vad man ljuger om...
Ska man va en lögnare så gäller det att ha bra minne....
Bara ett litet tips sådär nu på kvällskvisten


Ah en sista sak innan jag ska logga ut o gå o lägga mig...
Varför är förbjuden frukt extra lockande??? hmmm??? =D
I´m Keeping youre lover down ;P
And YOU loose hahahahahaha
Hellis is back in tha game ;P
hahahahaha watch out !!!!
;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0