Fröken Pedersen o Fröken Stridh

....Snart blir fröken Pedersen o fröken Stridh grannar hehehhe eller ja...nästan iaf heheheheh...
Kommer bli mycket springande i pyjamas fram o tibax mellan lägenheterna på Jakobsgatan snart =)
Haha ska bli så sjukt kul....
Bara älskar min lägenhet =)
Den passade mig perfekt hehehehe....
Längtar framför allt till sommaren....
Då kan vi sitta o grilla osv i trädgården =)
Men vi får sitta inne o festa fram till sommaren iaf =)
Går lika bra =)
I min alldeles egna lilla etta på Jakobsgatan =)


Huh sitter just nu o lyssnar på snyft-låt....
No Promises....kan man bli annat än ledsen när man lyssnar på den????


Min fot är förresten bra igen....
Kan undras vad det var som hände häromdagen?????
Ska iaf ringa sjukan o fråga vad det kan bero på.....
Jag menar att det blir så efter snart 1 helt år???? Märkligt...
Kan knappt fatta att det verkligen snart är 1 helt år sen jag bröt benet....
Rullstol o grejer flera månader...kryckor efter det i flera månader....
Ush så dåligt jag mådde.....
Både psykiskt o fysiskt....
Hade både jätteont o var jätteledsen....
Allt på en gång....
Verkligen inget kul.....


Men men efter regn kommer solsken =)
Stämmer sååå bra....
Just nu mår jag väldigt bra....psykiskt iaf....
Har ju haft mina svängar ett bra tag ...mått jättedåligt psykiskt under en väldigt lång tid....
Men nu börjar mitt liv rätta upp sig igen....
Så snart ska väl allt va på topp igen hoppas jag =)


Imorgon ska jag upp tidigt o jobba....
Måste upp ännu tidigare än vanligt för jag måste ringa till jobb o säga att jag kommer...
(Gick ju hem i fredes för smärta i magen, fattas bara det är magsår eller nåt sånt...skulle inte förvåna mig)


Nu kallar sängen....

Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0