HeartBreakers ....

Heartbreakers hahahaha....
ja man blir till slut som man själv blir behandlad....
Haha längtar till sommaren =)
Ullis o jag grannar....
Festa som galningar
Ha kul
Flirta , Svina o ha oss *ler*
Vi "Hjärtekrossare" kommer ha fullt upp hahahahha
Skönt o va singel o bara kunna ha kul utan att tänka på konsekvenserna med känslor o sånt annat trams....
Ja enligt mig är det enbart TRAMSERI med känslor....
Visst d e kul för er som är upp över öronen förälskade i nåt "objekt"....
Men det är då inget för mig haha...känslor e bara skit....
Slutar ändå bara med att nån blir sårad....(jag blivit ordentligt bränd ja..om nån undrar varför jag är så anti...det är dock väldigt längesen nu....i princip 1 år sen faktikst....)
Nä ush för sånt tråkigt =P
Sånt kan man va utan =)
Lyckligt Singel-----> Hellis =)


Har hittat en soffa jag ska ha nu =)
(inte den jag ville ha innan..)
Denna e svart skinn....
fastnade verkligen för den när jag såg den idag...
Så på¨fredag blir man ett x antal tusinglappar fattigare *huh*


Har inte mått vidare bra idag....
Mått illa, haft ont i magen o ont i huvudet....feber med...
Har vatt sjuk så ofta på senaste....Trist...

Läste på anslagstavlan på jobb idag att maginfluensan fortf härjar.....
Blä för sånt....
Hatar verkligen att kräka....


Tänkte kolla film nu ikväll.....
Passa på medans kvällen e ung....
Ska upp o jobba tidigt imorgon....
Sen på Onsdag jobbar jag bara till lunch för jag ska till djursjukhuset med zack....
Ska ta stygnen på han då....
Skönt att han äntligen ska bli av med dom nu.....


Är så avundsjuk på Sonny.....
Han åker till Australien i 6 veckor om 4 dagar...
Lyx.....
Jag vill med =)
Vad säger du ullis....ta vårt pick o pack o följa med eller????

jajaja hur som helst....
Jag stannar då inte i urtrista Sverige för all framtid....
Jag har då mina planer....
O Grekland ligger mig varmt om hjärtat....
Men får stanna i Sverige ett tag iag....
Speciellt nu eftersom jag fått lägenhet o allt sånt här....
Men men som sagt...i framtiden....


Nu e d dags för ögongodis *ler*

Puss på alla söta pojkar *blink*

Don´t play with a player cuz u might get played

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0