Laddar för kvällen

***
Visste ni att jag alltid tar på mig vänsterskon först????
****


Helt slut.....i kroppen!!!
Har gått dubbelt så långt idag än vad jag brukar göra.....
Kände mig så hurtig så....
Men nu efteråt så känns det kan ni tro.....
Phu....hade kunnat gå o lägga mig o sova för natten nu =P
Men så blir ju inte fallet idag =P

 Gina kommer hit senare så ska vi ner på systemet o handla o sen fixa mat
O börja förfesta o lite så =)
Sen ska vi iväg på partaj  här i Kävlinge =)
Ska bli riktigt kul....


Haha imorgon så måste vi låna pappas GPS =P
För då ska vi ju inte festa här i i trakterna...
Utan då blir det fest i Ängelholm....
Haha första gången jag ska festa där....men d blir nog skoj =)
Tur vi har GPS:n med oss annars hade vi garanterat kommit helt vilse där uppe haha =P
Som när vi skulle ner till Höllviken hrm...
Då var vi helt vilse haha =)
Typiskt oss lixom =P
Vi e lite förvirrade....ellerhur gumman =)
Fast vi får ju våra skrattatacker så vi har ju åtminstone kul under tiden =P


Nu ska jag gå o vila en stund....
E som sagt helt färdig efter den promenixen jag tog idag....phu...


Önskar er alla en trevlig helg....
Det kommer nämligen vi att ha  =) hehehehehehe
Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0