Mystiskt...var blir helgen av???

****

Ache kom hem idag =)
Tog alla små på promenad när jag vaknade....
Cindy fick sig en riktig långpromenad...
Hon behöver komma ut lite på egen hand utan nån av de andra hundarna för hon e väldigt osäker när dom inte är med så vi får träna med det.....
Men nu efter 3 gånger med henne ensam så funkar det riktigt bra.....

Efter jag gått med hundarna så gick jag o köpte frukost.....
Syrran kom under tiden o lämnade Ache....
Sen skulle hon david madde o jakub åka o fiska...

Efter frukosten så bytade jag om i gick min promenad.....
Var riktigt skönt att va ute o gå....


Idag när jag satte mig vid datan så hade en ny person lagt till mig på sin msn....
jag kopplade inte alls vem det var förrens hon fick fram sitt foto....
Det var INA =)
Evigheter sen vi pratade nu...flera år faktikst.....
Så det var vekrligen jättekul =)
 bestämde att vi skulle åka in till malmö o gå ut o festa lite mer o så ihopa =)
Hon skulle komma o hälsa på mig o så sen när jag flyttar in i min lägenhet med =)
Sen fick jag en så uppskattad komentar....att hon tyckte jag hade blivit "skitsmal"...visst blir man glad för sånt =)
Kul när det syns resultat =)
Haha även om jag inte är "skitsmal" så e jag ändå glad att det syns att man gått ner lite

Hon frågade mig efter nån bra tatuerare...men jag har verkligen nollkoll på sånt numera....
Hon ville iaf tatuera sig så vi bestämde att vi skulle åka o kolla på en studio inne i malmö...


Pratade med Ullis igår...
Hon frågade om ja ville med till malmö på kvällen....
Hon sa hon skulle höra av sig efter jobb....
Men d gjorde hon ej...
Svarade inte när jag ringde eller skickade sms sen heller ...trist.
Så det blev en lugn hemmakväll för min del...


Ja då e d jobb som väntar imorgonbitti igen.....
Helgerna bara springer iväg känns det som....
Man går o ser fram emot helgen hela veckan...
Fredagar känns så långa när man jobbar...
Sen lördagen känns bara som en förlängning på fredagen
Söndagen går man bara o tänker på att man ska lägga sig i tid för man ska upp o jobba på morognen....
hmm nån mer än jag som tycker helgerna går alldeles för fort????


Ja nej...mer har jag inte att förtelja er idag....


Hej svej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0