Lägenhet

*****

Idag fick jag erbjudande om ledig lägenhet från KKB.
Självklart packade jag på mig kläder direkt sen gick jag o Cindy bort o kollade på den =)
Känner att jag VERKLIGEN VILL HA DEN =)
Så jag har tackat ja o skickat papperna till dom redan idag hehe =)
Ïnflyttning den 1 mars redan dessutom....så jag hoppas då verkligen på att den blir min....håll tummarna för mig =)


På hemvägen mötte jag Sara som hade varit på promenad....
Stod o pratade en stund hunderi med henne...


När jag kom hem så följde jag med o hämtade mamma på jobb....
Sen på hemvägen övertalade jag pappa o mamma att oxå kolla på lägenheten =)
Så pappa släppte av mig o mams, men han själv stannade i bilen....
Mamma gillade oxå läget där den låg  =)
Åhhh håll tummarna för att jag får den nu oxå =)
Hade vatt sååå jäkla härligt att flytta till eget.....
Haha på tiden =P
åhh jag hade blitt så glad om jag fick den =)=)=)=)=)=)
Hoppas hoppas hoppas


Nu sitter jag o väntar på att middagen ska bli klar....
Jag började med den o stekte kyckling o så...
men klycklingen tar ju 100 år på sig så jag lämnade över det till mams...haha jag orkade inte stå där o passa...
Så middagen idag blir ris kyckling o bearnesås =)


well well får ner o se till så det inte blir vidbränt på spisen ahhahahahaha


Hej svej


Kommentarer
Postat av: ♥ Divazzz ♥

Önskar dig all lycka med lägenheten! Alltid speciellt med första lägenheten juh!! Kram

2009-01-05 @ 20:58:56
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0