*Småflörtande hehehe*

*****

Wiiihhhooooo jag SLIPPER köpa ny data =)=)=)=)=)=)
Denna gick att fixa =)=)=)=)=)=)
Phu slipper jag lägga en massa pengar på det oxå denna månaden =)
Ska köpa en extern hårddisk imorgon för säkerhets skull i framtiden hrm =)
Men vilken LÄTTNAD

Igår var jag hos veterinären med dogsen....
Folk blev helt förälskade i dom när vi satt i väntrummet....
Haha vägde dom oxå där...
Kolla in skillnaden på deras vikter =P
Kelly 2,1 Kg
Ache 4,1 Kg
Cindy 4,9 Kg

Hade velat väga Lady med....
Undrar vad hon väger nu....
Helst vill jag ha henne i samma vikt som hon hade INNAN hon fick valparna dvs 3,3 kg
Sist vi vägde henne så vägde hon 3,9 kg...
Så det ska bli spännande vad vågen visar när hon går upp på den denna gången =)


Efter veterinären så handlade vi lite o så oxå.....
O jag fick småflörtat lite med en supersöt kille =)


Idag har jag ringt en massa samtal (o jag som jag avskyr telefonsamtal)
Haha JA jag har faktiskt tillomed haft telefonfobi...eller iaf för att ringa...ta emot samtal har jag aldrig haft probs med....
Men just att ringa upp nån (kvittar vem det har vatt) har jag verkligen avskytt en gång i tiden....
Men men idag har jag fixat med en del utställningar....därav telefonsamtal....(inoff e svåra om man inte vet VART man  ska skicka anmälan osv)
Men fick besked idag att jag kunde skicka första sidan på anmälan till henne jag pratade med o sen skulle hon skicka insättningsnummret till betalningen....*snällt* vi kunde lösa det så =)
Dock gäller inte denna utställningen förrens i sommar...men skönt o va ute i god tid....
Fick även fyllt i en del utställningar till andra utställningar under året....


Ush min förkylning är mig verkligen trogen.....örk...känns som jag aldrig kommer bli av med den....


Har hittat tatuering som jag ska göra =)=)
Ska bara beställa tid till det....
HIttade ett ställe i Malmö som iofs hade dropin på lördagar...kanske skulle passa på där????


Pratade med Ullis i telefon idag...samtidigt som syrran kom hit....
Vi jäklades lite med syrran haha....
Vi e elaka =P
Ska försöka övertala ullis till o ställa Luna oxå nu detta året =)
Hon var ju lite intresserad av det innan....så vi får se hur övertalningsförmågan går haha,...
Hon tyckte JAG skulle ställa henne...haha men det hade nog vatt kul =)


Klippte mig igår (dock bara topparna) =)
Har inte klippt mig sen jag kapade det i somras ju *hrm*
Så det var välbehövligt....
Fast jag har faktiskt tänkt att låta det växa ut o bli långt igen....^
Saknar mitt långa hår....
Även om d inte e såååå kort nu....men jag vill ha som jag hade tidigare....
Kanske med lite ljusa slingor med....=)


Läste i sydhunden idag.....
Hittade en del "uppfödarkurser" i den som lät intressanta....
O dom är ju i Arlöv så det är inte så långt att åka....
Nån som e sugen på o hänga med???
Pernilla e du sugen kanske????
Vi har ju pratat om det tidigare...


En vecka kvar sen börjar man jobba igen....
Trivs verkligen kanonbra på jobb....
Men det har ändå vatt rätt skönt med lite ledighet....
(synd bara man inte kunde hålla sig frisk under ens ledighet)

Hej svej





Kommentarer
Postat av: Izza ♥

Ville bara säga en sak om den drop-in tattostudion i malmö, för att vara säkra på att få nån tid så var där innan dem öppnar och häng på dörren. För vi åkte in där en gång o skulle tatuera oss på drop in men då hade folk BOKAT upp honom hela dan (folk som hängt på låset när dem öppnade) o det kallar jag inte drop in att gå in o boka honom direkt på morgonen o sen gå o vänta på att det ska bli ens tur. Då ska man SITTA DÄR o vänta! Haha sån e jag :D Men bara så du vet ;) Lycka till!

2009-01-03 @ 16:36:01
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Du jag känner en tatuerare som är riktigt bra o billig om du är intresserad. Han tar 500 kr i timmen, vi ska själv göra flera tatueringar nu i januari hos honom. Självklart är jag intresserad av uppfödarutbildningarna... Usch börjar bli nervös inför malmö ska visa 3 avkommer o india, så det blir avelsklass för oss med=) problemet är bara att jag ska ställa alla själv haha o dessutom 2 veckor innan jag är beräknad med nya bebisen!!!

Men vi kan väl höras kramkram

2009-01-03 @ 22:33:54
URL: http://dobermannfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0