Maginfluensa & Irritation

*****

Visste ni att jag är beroende av Redbull????
******

Hade jätteont i magen när jag gick o la mig igårkväll.....
Vaknade halv 4 imorse o kräkte som en vulkan som fått utbrott....
Har aldrig kräkt så mkt i hela mitt liv.....d var bara kräk kräk kräk...o stanken sen ska vi inte prata om...bara den fick mig att spy ju....
Så nu ligger man med maginfluensa här hemma...
Fast jag har inte kräkt nåt mer ....*skönt*

Kunde inte sova efteråt...så jag gick ner o kollade på Miami Ink på tv ist....
Ringde o sjukade mig på jobb när dom öppnade där....
Låg sen o somnade om i soffan med 3 st hundar =)
Cindy låg rak lång över mig, kelly vid mitt huvud o ache vid mina ben....haha helt omringad =)

Sen när jag vaknade fick jag ta kontakt med AMS ang utbetalning osv....
O därefter fick ja kontakta mitt jobb igen...
Var väldigt väldigt irriterad....
Vilket såklart man blir....
Vem orkar med sånt här extra klydd när man dessutom ligger sjuk lixom????
Jaja jag fick in ett möte med AMS så det blev en massa pappersarbete mellan oss ist....
Så nu får jag vänta med utbetalning o grejer....
En jäkla tur att jag inte fick lägenheten nu redan denna månaden som d var tänkt från början...

O som om inte det var nog med tråkigheter för mig idag så blev det ännu mer irritation från annat håll ikväll....
Känns som jag gärna hade skippat denna dagen från mitt liv...*kan inte säga annat än blä*


Well well...jag har sjukat mig resten av veckan från jobb....
Suck...jag hatar maginfluensa....

Jaja jag har iaf bestämt mig för att va helt frisk på fredag iaf =)
Eller hur Gina =)


O med detta har det såklart inte blivit ngn promenix för min del idag...har såå då¨ligt samvete...
Fast d e ju rätt lungt....
Jag har inte fått nån kalorier i mig idag precis så det jämnar väl ut sig med den förlorade promenaden....


Hörde förresten på radion idag om ett så¨nt ställe som gör skol/dagismat som dom kör ut...
Dom hade smygfilmat dom o fått på video när dom tappar maten på golvet o ist för o slänga så kör dom ut det till skolorna/dagisen....
Hur sjukt får det bli????


Läste om en idag som hade stängt in en hund i torkskåp med högsta värmen på....man blir så jäkla förbannad på sånna.-...


Nu ska jag in i duschen sen ska jag krypa ner under filten i soffan o dricka en kopp the medans jag kollar film....
Myyyys =)

Kommentarer
Postat av: Sara Löfvendahl <3

haha, de är konstigt att smaken kan vara så olika hos personer..! Jag typ: hatar redbull, lukten får mig att spy typ! hehe.. Tur att alla inte tycker samma :o) Kramar!

2009-01-28 @ 21:36:16
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Gina

Ja, på fredag får du minsann vara frisk igen! Krya på dig. Kramar

2009-01-29 @ 08:26:16
URL: http://ginaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0