Min Klippa

****

Tänkte hinna med ett snabbt litet inlägg här innan jag hoppar ner under täcket.....

Idag var jag ute o promenixade min lilla runda som vanligt =)
Fast idag var jag ngt stressad för jag skulle hem till farmor o farfar sen på kalas....
Så jag fick minsann pinna på ordentligt för o hinna =P

Blev hämtad av Sis o David senare....
åkte upp till farmor o farfar...
Dom passade en vovve där så davys hade en lekkamrat...dom kom ju vekrligen bra överens....
Två gammelhanar dessutom....så d var lite smålustigt att dom gick ihopa så bra som dom gjorde....
Det bjöds på middag o efterätt där hemma....
Supergott var det....
Jag o tess satte oss i köket när det blev efterätt...
Vi satt o snackade lite för oss själva....
Skrattade åt varandras "hästar" som vi ritade till michelle haha =)


När vi kom hem hit så tjatade Jenny om att hon ville ställa en av hundarna på malmöutställningen åt mig....
Men som jag sa....
Tilde vill säkert ställa Kelly där så kelly kunde hon inte ställa...
O jag vill gärna ställa Cindy själv för hon kan krångla ibland (fast den utst i veberöd gick hon som ett stjärnskott på iofs...jag var ju sååå stolt över min flicka =)
O Ache kan ju vägra tvärt att gå med vissa ibland på utställningar....så han ville jag själv oxå ställa....
Den ende som jag VET går lika bra alltid är Lady isf....hon är vekrligen jätteduktig numera....första året kunde hon trilskas ibland...men numera är hon verkligen jätteduktig.....Säker som en klippa på vad hon ska göra....


Nu ikväll så har jag kollat film....snygging
*hihi*


Förresten....jag o sis ska ha en liten tävling oss systrar imellan =)
Hihi ska bli kul =)


F*ck vad jag har haft ont i foten idag....
Båda dessutom...*suck*
Belastar mer på vänster omedvetet...så det känns ju såklart....
Sen får jag ju ont när jag promenerar med höger så mkt som jag gör numera....
Blir högläge o värktabletter direkt efter min promenix om dagarna....
Men som ordspråket heter....
-Ska man va fin får man lida pin....o de stämmer bra det....
Visst hade jag kunnat välja nåt annat än promenader..(som simning cykling osv)
Men jag gillar mina promenader....o tänker fortsätta med dom oavsett...så det så.
Kvittar hur mkt mina ben klyddar så kommer jag inte ge mig....


Grrr min msn börjar klydda igen....
Den stänger ofta ner sig själv om jag lämnar datan....
Skitstörigt.....


Har bestämt mig för att behålla sängen jag köpt.....
Får bli en svart...hade tänkt sälja den o köpa en i ek ist....men jag ändrade mig idag o sa att jag behåller den jag har köpt....
Måste bara köpa madrasser till den oxå....hmmm kommer nog kosta en del *suck*
Men men när jag väl köpt madrasser till den så e d sen bara trädgårdmöbler jag behöver så e jag klar med inhandlandet till min lägenhet =)
Skönt.
(pia hade stolar till mitt kök =)
O bord köpte jag deras som dom hade där sen innan....


Har hela TRE fester inplanerade kommande helger =)
Kommer bli såååå skoj =) hehehehehe



Nu ska jag avsluta här o krypa ner till mina småttingar i sängen...dom har redan somnat....gullungarna =)


Jobb väntar som vanligt imorgon...
har en lång dag framför mig....huh måste verkligen sova nu....

Hej på er

(ps. Dåligt med komentarer från er här på min blogg....påpekar*)


Bästis, Jag, Kusin

Kommentarer
Postat av: Gina

Du är för go.. Ha en bra dag på jobb! = ) Hörs i veckan! Puss & kram

2009-01-26 @ 09:20:37
URL: http://ginaolsson.blogg.se/
Postat av: ♥ Divazzz ♥

Vet inte om jag håller med dig om att inlägget skulle bli litet, haha :o)

2009-01-26 @ 17:43:23
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: ♥ Divazzz ♥

ja visst är de skoj!! Gör du de, luugnt..! :o)

2009-01-26 @ 21:25:11
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0