Jag är HAGALEN

******

Har inte hunnit med vinden idag...=(
Syrran o dom har vatt här nästan hela dagen så jag har prioriterat att umgås med dom framför va ensam på vinden ....
Ska ta vinden imorgon istället.....

EFTER att jag kollat på lägenheten såklart =)
Weee ska bli så kul o se hur den ser ut invändigt =)
Längtar jättemycket till imorgon =)


Ush...kommer kännas vemodigt att flytta....
Jag har ändå bott här hela mitt liv lixom.....
Så det tar emot lite....
Men så fort jag tänker på så roligt d ska bli med eget o inreda hur man vill o hur jag o ullis kommer kunna springa fram o tibax till varandra o så....så slår jag bort de negativa tankarna direkt =)

Hahaha både mamma o pappa säger att dom ska behålla min säng osv på mitt rum o lämna allt orört.....IFALL jag skulle flytta tibax igen....haha känns ju alltid bra att mamma o pappa hade välkomnat mig hem igen med öppna armar ....om det skulle behövas.....
Men men jag tror säkert jag kommer trivas i mitt lilla krypin på jakobsgatan oxå =)


Pratade med ullis innan idag....vi ska iväg o handla kanske imorgon =)

Tänkte ta o sortera ut min garderob nu idagarna med =)
Troligen imorgonkväll.....
Orkar inte släpa med en massa saker/kläder osv i flytten som jag ändå inte kommer använda.....
Så lika bra o sortera ut garderoben imorgon.....igen....haha undrar igentligen hur mkt kläder jag har gjort mig av med sista tiden.....o kläder som knappt e använda med dessutom....vissa med prislappen på t.o.m...hmmm ja jag har redan insett att jag är shoppoholick...om den tanken slog nån nu hahahahaha....
Jag o ullis e likadana.....
Hittar vi nåt klädesplagg vi trivs i....så köper vi alla färgerna där finns i det *asg*
Helt galet igentligen nu när man tänker efter ....


Har förresten kollat på köksbord o stolar o soffa idag...
O allt på IKEA hahahhahaha =)
Förvånade folk blir va =P


Ush va jag har mkt som jag köpt till flytten för många år sedan.,....sånt som ALDRIG skulle komma innanför dörren där NU....haha ullis...kommer du ihåg lingonen t.ex???? *jisses* säger jag hhahahaha....
ush ja man har då verkligen köpt en hel del genom åren....som man ångrar hahahahaha....
förresten  jag tror jag ångrar mitt uttryck som jag nämnt tidigare om att  jag är shoppoholic...
HAGALEN är nog mer rätt ord för mig  =P


Hade velat hinna med o sola o simma imorgon....
Men inser att tiden aldrig kommer räcka till till det imorgon.....
Funderar på o åka ner i byn o sola 20 min iaf...


Godnight


Kommentarer
Postat av: Izza

Tänkte tipsa dig om att det faktiskt finns soffor på bolagret med till humana priser =) Ligger nästan i snitt med en likvärdig på ikea. Kan ibland vara kul att inte ha allt från ikea :P

2009-01-11 @ 14:34:50
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0