How could i be so blind?

***

Jisses vad min fot har sagt ifrån idag.....
Har haltat som en kratta....har haft såå ont =(
*snyft* jag hatar det.


Blev hämtad av pappa idag efter jobb...Slutade redan kl 2
Åkte in om Jysk =)
Hittade såklart en del som jag tvunget "behövde" ha =) hehe =)
Blandannat det örngottet o påslakanet som du tjatat på mig om ullis =) haha äntligen e d mitt =) haha...

Kollade även in soffan som jag beställt =)
Gillar den verkligen =)

När vi kom hem så hade jag ett stort paket som låg o väntade på mig på Ica....
PAKET ????? hmmm helt förvånad....
Men när jag fick det såg jag att det var filmerna från Ginza som jag beställt för ett tag sen =)
Haha en heeel hög filmer till.....
Såg en av dom nu ikväll.....Jättebra film...o med en såååå söt pojke i den *ler*
 Dangerous water hette filmen (om ja minns rätt)


Hittade en lapp i väskan idag.....
Ända sen jag o Gina var i Höllviken...
Kanske ett tecken på att det är dags att åka dit igen....?!?!?!
Har ju fortf inte fått lagt nån blomma hos Jakub...
O det är snart 5 år sen han lämnade oss nu...=,(
*saknad*


Så skönt det är med Fredag imorgon =)
Ska sova ut på lördag ...känns som det behövs...


Rotade igenom massa lådor här hemma idag....
Hittade en del saker som man helt glömt bort haha....
Ullis....minns du tiarorna på midsommar för många år sen???? haha hittade min idag =P
haha vilken kväll det var *asg* Marieholm....hur man nu kan fira midssomar där frivilligt???? *asg* vi blev ditlurade =P
Det är vår ursäkt iaf nu i efterhand....haha.
Vi yrade runt på gräsmattan o blev chokade över att vi va så pass ute på landet o yrade....haha tuppar o andra animaliska saker yrade runt kring fötterna på oss ....Fick dricka oss fulla o skratta åt situationen vi satt oss i (eller rättare sagt ..sonny satte oss i) =P
O när vi skulle ringa viktor så han skulle hämta oss till fastare marker så sa dom fel väg till honom med flit för vi inte skulle åka därifrån....haha vilka typer....


Nu denna midsommar som kommer ska jag ha sååå kul....var ju bara hemma förra....var nere med Milan vid ån så han fick dansat krings midssommarstången o va med på godisregn....
Sen gick vi ju upp till kyrkan o såg när Madde o Jakub kom ut från kyrkan o hade gift sig....
Men jag höll mig väldigt nykter den midssommaren.....hade ju kryckor o kunde knappt stå upp som det var redan UTAN sprit i kroppen haha


Börjar halv 8 imorgonbitti.....
O jobbar till halv 4....
Ska bli skönt o komma hem o hålla helg sen =)


Nu ska jag krypa ner till mina fyrbenta vänner o sova 5 kvart i timmen....
Natti

PS: KAN ALLA NI SOM LÄSER HÄR KANSKE LÄMNA ETT LITET SPÅR EFTER ER??? SÅ MAN VET VILKA SOM LÄSER....
Hade vatt kul o veta vilka ögon man skriver för....


It wasnt my attention to this feeling...it never should have been this way...
How could i be so blind???

 

Kommentarer
Postat av: Sara Löfvendahl <3

Jag läser :o)

2009-01-16 @ 13:01:14
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0