Pressar nog mig själv lite för hårt....

...snyft....har såååå ont i foten idag......
Igår hann jag inte med o simma så jag gav mig ut på en rask långpromenad.......
Gjorde ont hela tiden jag gick...men jag tvingade mig själv att gå långt....min tanke " Ska man bli fin får man lida pin"...o det stämmer då verkligen in på mig *snyft*...känns lite som jag pressar mig själv för hårt för tillfället....men men...har jag gett mig f*n på nåt så har jag....
Har haft såååå fruktansvärt ont i foten idag....kunde knappt ta mig upp för trappan på jobb ens....
Slutade till lunch idag.....
Blev hämtad av mams...
Åkte in om Ica på hemvägen....
Sen åkte vi till Lunds djursjukhus med både zack o tarzan....zack skulle ta sina stygn o tarzan har en knuta....=-/
Så det tog sin lilla tid där inne ....
Zack var bra i örat nu....Skönt....
Tarzan var lite frågetecken på....
Så dom tog prover på honom som ska skickas iväg....*håller tummarna på att det är nåt ofarligt)*


När jag kom hem så satte jag mig i högläge med benet....hade sååå ont....
Men jag gav inte efter idag för det....Jag snörade på mig gympadojjorna o gav mig ut på samma runda till som igår.....
Den tog mig nästan en timme idag (dels för jag inte kunde gå lika snabbt idag eftersom jag hade ganska ont)...
Men jag kämpade på....försökte hå¨lla tankarna på annat under tiden....
ush Vill inte tänka på hur ont jag kommer ha imorgon....
Huh.....
Men imorgon ska jag ge mig ut på samma runda igen......
Jag SKA bli smal ...så är det bara....
Kvittar HUR ont jag får....jag kommer inte ge mig....


Det blir förresten inte flytt första februari (som vi tänkte ändra till) utan det blir som jag sa från början 1:a mars....
KKB hade en del att fixa i lägenheten innan...o 2 veckor hann dom inte det på....
Men men jag klagar inte....det kommer gå fort till 1:a mars =)
Har ju o göra tills dess =)
Både jobba, träna hundarna till malmöutställningen som är i slutet av mars, o sen har jag min egen träning med både simning o promenader....så jag har o hitta på =)
Ska iväg o köpa trädgårdsfiguer en dag med =)


Imorgon slutar jag tidigt....skönt =)
Men sen börjar jag tidigt med...grrr vill sova ut på morognen ju....haha så blir det inte numera ju =(
Men men jag föredrar att komma hem tidigt på dagen från jobb...än att börja sent o sluta sent.....


Nu ska jag sooooova o vila onda benet...får sova med benet i högläge inatt....ska offra en av mina kuddar till min onda fot....
fattas väl bara man vaknar med nackspärr ist....


Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med?

2009-01-15 @ 08:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0