Sjuk MEN ÖVERLYCKLIG

****

Mådde dåligt imorse när jag vaknade....hade jäääätteont i magen....
Knappt jag klarade gå med hundarna ens.,....men tvingade mig runt rundan med dom....
Åkte med pappa till jobb....men han frågade faktikst om han inte skulle vända o köra hem mig igen....så pass dåligt mådde jag....
Men jag tänkte att jag iaf skulle försöka jobba....
Så jag var på jobb kl 8 imorse.....
Men mådde dåligt hela tiden....
Så när kl blev kvart över 10 så ringde jag efter pappa så han kom  o hämtade mig....

Åkte med han o köpte hundmat....hade en kupong där man fick två påsar för inte många kr =)

Sen när jag kom hem så hade mamma försökt nå dom på KKB men dom satt i möte o skulle ringa upp senare.,....
O nu för knappt en timme sen så ringde dom....
O gissa vad?????
LÄGENHETEN ÄR MIN OM JAG VILL HA DEN =)=)=))=) wihooooo
Så jag flyttar 1:a Mars =)
*Överlycklig*
Tänkte kanske bort o kolla på den i helgen för jag skulle lämna besked till dom på KKB senast torsd nästa vecka...

Så.....nu e d dags o leta efter möbler....dvs

* SÄNG
* SOFFA
* KÖKSMÖBLER
* SOFFBORD
* TRÄDGÅRDSMÖBLER
* OSV OSV OSV....
=)
hahahahha bara såååå kul ju =)=)=))=

ÄNTLIGEN FÅR JAG EGET BOENDE =)=)=)=)
Bara såååå härligt ju =)
Ok inte för jag har lidit precis här hemma...har haft det väldigt bra....
men det är ändå nåt speciellt med sin första helt EGNA lägenhet .....
Så nu ska Hellis bli Jakobsgatan bo minsann =)
Kommer nog sakna denna lägenheten en heeel del i början....trivs ju väldigt bra här ....men samtidigt ska det bli sååå kul med eget =)
Inreda o ha det heeelt efter mitt eget tycke =)
Ska bli kul.....
...ullis o jag får ut o shoppa inredning hehehehehehe
gaaaahhhhh LÄNGTAR som tusan =)


Åhhh inget o ingen kan fördärva min dag idag =)=)=)=)=)
Jag är ÖVERLYCKLIG =)


Puss på er =)


JAG IDAG ----->
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Divazzz ♥

Grattis grattis :o)

2009-01-09 @ 18:45:45
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0