Sleeping beauty =)

*****

Visste ni att min bästa kompis heter Gina???
****

Har inte kräkt nåt mer .....skönt....
Så jag är allt frisk på fredag Ginagumman =)
Lovar =)
Vi ska ju festa =) hehehehe
PS: Tack för du gjorde mig nervös med ditt sms....*morr*
Helgen e iaf räddad =)
Imorgon ska vi på fest här kävlinge....nära o bra ju...ska bli sjukt kul =)
Sen på lördag ska vi upp till Ängelholm o festa =)
O förmodligen se Perickles =)
(ej bestämt helt om vi ska o se på dom eller gå ut nån annanstans där uppe)...
Vi får se vilket d blir....men Ängelholm blir det på lördagen iaf.


Låg o somnade hela tiden igår....
Först somnade jag i soffan när ja kollade tv....
Vaknade o fick ringa AMS.
hem från AMS o somnade igen...
O vaknade,
SOmnade igen....
o vaknade till into the blue på tv.
Somnade o vaknade precis i slutet av filmen...
Började kolla på miami ink ist...
men somnade o sov för resten av natten....
Vaknade imorse tidigt...låg o kollade på tv....
Pappa kom ner tidigt o trodde jag sov (vilket jag i vanliga fall gör vid den tiden på dygnet haha)
Så han drog ut kontakten till tv:n....grrr.
Han blev chokad när han såg att jag låg vaken  =P
Fick allt sätta i kontakten till tv:n åt mig igen....


Kollade lite till på tv. sen asade jag mig upp o gick en runda med hundarna....
Mötte grannen på baksidan o stod o pratade en stund med henne....


Mamma hade satt fram frukost åt mig med jag orkade inget o gick o la mig igen....
När jag gick upp gjorde jag själv frukost....
Men orkade typ 3 skedar cornflakes sen fick jag inte ner mer i strupen....fick slänga ut allt igen....


Idag måste jag verkligen bita ihopa o ge mig ut på promenix ....
Benen e rätt ok idag nämligen...
Fick på mig mina stövlar utan problem imorse (första gången på många månader)...
Skönt o komma ut lite i friska luften....
Man mår mycket bättre av det...även om man har tokhög feber.....suck...


mer än det kommer nog inte hända idag....
Ska ta det lugnt retsen av dagen sen....

Vi hörs & ses
 BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0