JAG VILL INTE HA FÖRHÅLLANDE

.....värst vad alla den senaste tiden har tjatat om att jag borde satsa på förhållande o skaffa kille dejta  villa volvo osv......
snälla.,.....SLUTA TJATA PÅ MIG !!!!!
Kan folk lixom inte bara acceptera att Jag INTE VILL ha förhållande....att jag INTE VILL dejta.....
villa volvo vovve grejen e inget för mig
Jag har gjort mitt val....
Jag vill va singel.....


Sist jag hade riktiga känslor för nån är snart ett år sen o då blev jag verkligen sårad...
O jag VILL ALDRIG känna den känslan igen....därav mitt val att va ensam...
Så snälla.....acceptera det bara.....

Att  få både ben o hjärta krossade på en o samma kväll känns rätt rejält....
O jag får upplysa er om att det otroligt nog (tro det eller ej) faktiskt är benen som läker snabbast.....


Kommentarer
Postat av: carro

förstår dig, hatar med när folk tjatar på en om förhållande vill man va singel så får dom ju acceptera det man gör sina val själv

hoppas allt är bra med dig gumman.

Kram Carro

2009-01-04 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0