Snabeldrake

******

Sista dagen på jullovet idag då.....huh...vill va ledig mer =)
Men men....e ändå lite skönt att börja jobba igen.....trivs ju som fisken i vattnet där....


Hade hoppats på lite sovmorgon idag på min sista lediga dag.....men icke....
Småttingarna väckte mig tiiidigt....*morr*
Så det var bara att asa sig upp ur sängen, släppa ut dem i trädgården medans jag fixade fram frukost till dom....
Sen efter dom ätit blev det promenix....
Mamma tog zack o jag cindy o kelly, sen andra rundan tog jag tarzan o mamma tog ache o lady...


Senare idag ska jag ner o simma o sola.....*längtar*
Ska bli såååå skönt.....
Älskar verkligen o simma =)
Det är dessutom den träning som sliter MINST på leder osv....om ni inte redan visste det =P
Fast det är så attans kallt o hoppa i plurret efter man solat o fått upp värmen brrrrrr.
Ibland tror man hjärtat e på väg ut genom näbbet när man hoppar i...
Men efteråt e man såååå nöjd med sig själv o sin insatts heheheheh =)
Ska verkligen skärpa mig denna gången med simningen....3 dagar i veckan iaf =)
Känns som det behövs nu efter jul o kalas o grejer.....


Nu snabeldrakar mams där nere....
Jag ska försöka hinna med den ett varv här uppe med innan jag sticker o simmar.....


Har sån jäkla huvudvärk idag *blärk*


Tänkte börja leta efter soffa o köksmöbler.... =)=)
Vill ha en nougatfärgad eller beige soffa =)
o köksmöbler har jag ingen aning om vad jag vill ha för nåt.....
Ska kolla vad där finns för nån lockande saker )==)=)=)
hihi kul =)



Nej nu har jag en del annat o stå i här ...kan inte sitta här hela dagen =P=P
Hej svej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0