Stolpskott *hahaha*

*****

Tänkte efterapa en annna på bloggen med onödiga men ändå kul inlägg var dag (Visste ni att ....)
Så här kommer första =)

Visste ni att jag inte kan sova om där e tickandes klockor i rummet?
****

Idag har jag jobbat till 17.00....
Ille o Elle kollade på mina två hemsidor....o dom fastnade för Tarzan...haha sällan då...(alla fastnar ju för han)
Blev hämtad av pappa på jobb....
Hem hit ...åt middag, promenixade min runda som vanligt, sen efter det så gick vi med hundarna....
Har haft min stegräknare idag haha....fast så råkade jag trycka av den innan jag kollat vad jag gått ....grrrrr


Blir vansinnig på mina skällandes hundar....
Gör allt för att dom inte ska skälla....
Har fått ett jättebra tips idag av en på jobb så det ska jag testa ett tag....(tydligen så funkar detta på iaf 80% av hundar???)
Jaja vi får köra detta under tiden man är hemma o hör dom åtminstone....
Sen när jag flyttar så ska jag köpa skällhalsband till de tre jag tar med mig....
(dyrt, men värda sin vikt i guld.,...tydligen)


Ikväll är det dax för PRISONBREAK =)
Så mellan kl 22-23 är jag fullt upptagen hehe =)
Don´t Disturb =)


Har skippat Lady från Malmöutställningen...
men det kommer ju fler under året som hon kan va med o konkurera på =)
Men de andra tre busfröna ska iaf ställas i Malmö =)
Tre st räcker gott o väl....
Det är ju ingen billig avgift där detta året....
Men det är ju för det är en så pass stor utställning....


Haha igår målade jag Milan o Jordans naglar (dom ville med ha målade naglar när jag satt o målade mina)...
Haha David var förkrossad o sa att han inte kunde lämna dom på dagis så idag...haha =P


Ginis....kul att du med äntligen har skaffat dig en blogg =)
Ännu en att läsa...
Älskar ju att läsa andras bloggar =)
Tidsfördriv kallas sånt =)


Förresten.....
Skönt att det inte bara är jag som är uppmärksam på vissa saker....
Men men nu är det som det är....
O jag klagar inte....
Tvärtom =)


Jag älskar mitt liv för tillfället =)


Nä nu ska jag ner o mysa med voffarna innan Prisonbreak börjar =)

Godkväll....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0