Jag måste få veta (PB)

****

Visste ni att jag avskyr vita sängar?????

******

Har världens tandvärk idag *sååå synd om mig*
Tror det är hål på gång....=,(
Får ringa o boka tid....
Kommer göra ont både i näbbet o i plånboken....


Örk vad jag törstar idag...o var gång jag dricker nåt så isar det till förbannelse i tanden´..åhhh lixom...


Har hittat en del jag ska köpa i helgen till lägenheten....b.la gardiner, säng, sängkläder, duschdrapperi, tvättkorg osv...
Har allt detta redan...men kan va kul med ombyte ju =)


Åhhh va jag va snabb på att hugga innan idag....haha fick äta upp mina egna ord minsann haha..
Well....alla ser vi fel ibland :P
Fick bjuda de andra på ett gott skratt iaf....


Haha idag när ja kom hem så satt jag o snackade med mamma o pappa....
om en sak....
O fick synen från trollkarlen från oz framför mig....när dom springer på vallmofältet....(lejonets stil)
O fick mig ett gapskratt så jag inte kunde sluta....
Tillomed när de andra gick ut me de andra hundarna o jag va ensam här så gick jag o asgarvade för mig själv....
Com on....
Hurry hurry
spring spring spring
*asg*
haha fa va jag skrattade


Åhhh sån ångest jag har idag....
Hade ju bestämt mig för långpromenad idag....
Men hade så pass ont i foten så jag fick hoppa över det idag....
Får ta igen det imorgon....


Förresten....
Nån som såg Prison break igår????
Hur kan det bara sluta så spännande som det gjorde????
Nån som sett o vet vad som händer i nästa avsnitt??????
JAG MÅSTE FÅ VETA!!!!!!!!


Nä nu springer klockan iväg här alldeles....
Ska prata klart med J på MSN sen ska jag ner o kolla tv....

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Sara Löfvendahl <3

jag verkligen älskar vita sängar, stora maffiga, pampiga saker!! hehe..!

2009-01-28 @ 21:36:58
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0