Trevlig kväll

*****

Gina skickade sms till mig när jag var på jobb innan idag o frågade om jag vile med o festa hos Hilde ikväll.....
Så när jag väl kom hem från jobb idag så promenixa jag med hundarna o sen hoppade jag in i en dusch o gjorde mig iordning....efter att jag kommit från MSN hehe fastnade ju där en stund först =)

Traskade bort mot Jakobsgatan....
Mötte upp Gina o så =)
Fick en så go kram utav henne.....
Så skönt att vi är vänner igen....
Älskar dig över allt annat gumman =)

Massa folk när vi kom in....mestadels kända ansikten =)
Hade riktigt trevligt =)

Blev bjuden på fest i februari så jag o Gina ska minsann dit o partaja o förgylla festen med våra snudor =) hahaha =)


pratade med Figge där o fick veta att han bor bara några nummer från min lägenhet ....

Blev följd hem nu imorse av Gina o en till....
Haha tyckte jag kände igen personen ....o visst hade jag rätt....
o jag snackade utan att tänka mig för innan....jag kläckte ju av mig om att en av hans kompisar var min stora högstadie-kärlek.....haha han bara ....MEN HAN E SINGEL...ville ge mig nummret till han o allt...hehehe...åhhhh att jag aldrig kan va tyst lixom haha....så typiskt mig....
Haha träffade ju den här killen en dag i somras....o han är sig fortf väldigt lik....o fortfarande MINST lika söt fortfarande =P
haha som dom säger....gammal kärlek rostar aldrig =P


Haha Gina.....dig måste jag allt prata med imorgon =)=)


hmm skönt att ha fått festa en fredag för en gångs skull...blir ju annars oftast lördagar....
Så vi får se vad som händer imorgon heheheheh =)


Har ett litet schema uppgjort redan för morgondagen
* Borsta o klippa klor på hundar
* Göra ansiktsmask
* Göra hårinpackning
* Dammsuga o torka golv
* Köra två maskiner tvätt
* Promenixa
* Sola
...så lite har jag o göra iaf =)


Nu kallar sängen....är verkligen jättetrött....
kommer somna på två sekunder ....

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0