uppdatering

****

Har som sagt inte mått nåt vidare idag ...blähä....
Men nu ikväll så åkte jag med ullis först till lödde (jysk), sen efter det till lund (jysk, Bolagret, rusta o Öb).

Fick köpt en del =)

* Jättesött glasögonfodral till mamma
* Underkläder
* 3 Mosaikvärmeljuslyktor
* Gardiner till köket
* Bordstabletter
* Byrå
Kollade även på en fin soffa =)
har lite beslutsångest för valet av soffa nämligen....men har bestämt mig för antagligen en Eketorp i nougatfärg...
Hittade även ett jättefint mosaik-fat idag som jag verkligen ville ha....iaf tills jag såg prislappen....grrr....ville verkligen ha det....


Ringde o bestämde tid för o kolla på lägenheten ,.,.
Så det blir på söndageftermiddag =)=)=)
=)


Imorgon ska jag ge mig upp på vinden (utan hjärnskakning hoppas jag, haha knockade ju vindsluckan sist ).
Men men imorgon ska jag ta ner en massa saker som jag köpt tidigare när jag skulle flytta i början av förra året....
Måste se över vad jag har o vad jag behöver köpa.....

innan ikväll var jag med o hämtade mamma i Lund....


Nu ska jag krypa ner under täcker i min renbäddade säng....
Finns det nåt härligare igentligen?????
Tror inte det =P
Speciellt inget härligare än o ha 4 småvoffs sovandes inpå en dessutom =)=)

Natti



Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

Hej på dig snygging!

Du missar väl inte min tävling i min blogg va?

Anmäl dig i den om du är intresserad så klart! :)

Många kramar från mig till dig!

2009-01-11 @ 02:03:38
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0