Fest & Etage

******

Kvällen igår var väldigt trevlig.....
Gina kom hit här tidigt på kvällen o åt middag o så som jag nämnt innan att hon skulle.....

Efter att vi ätit o så så promenixade vi bort till Figge som fyllde år....
Var redan en massa folk där när vi kom....
De flesta kända ansikten....
Tänkte ta det lungt med drickan igår....men på nåt sätt lyckades jag ändå bli ganska full...=-S
Skyller på kortspelet hahahaha....

Senare bestämde sig alla att dom skulle hem till Hilde ist så vi började promenixa ditåt....
Men på parkeringen så sitter Tina o David i taxi som ska in till Malmö...
O dom övertalade oss att åka med dit ist...
O ett tag blev vi en hel del som skulle iväg....
Så vi beställde en buss ist...
Men sen bangade de andra så det blev jag Tina o David som åkte till Etage.....
Kunde ju lika bra tatt bilen vi hade fårn början då ...haha så typiskt...
Åkte först hem om mig så jag kunde hämta nycklar o pengar....

Hade skoj inne på Etage...
Blev en hel del dricka där med....=-S
Haha Tina fick rädda mig från en kille som tvunget ville dansa med mig....
 Tina sa att hon var min flickvän ....haha fan va jag skrattade....killen såg helt förvirrad ut....stackarn....
Haha o Tina påminde mig om när vi träffades på Slagt sist....(vilket jag helt hade glömt bort ju haha)

Efter Etage så gick vi o käkade...
Var vrålhungriga....

Kom hem vid 7 imorse....
Lagom rund under fötterna haha....
Slocknade direkt....
Men vaknade efter typ 2 timmar igen...
kunde inte somna om så jag promenixade med hundarna en sväng...
Sen gick ja o la mig i soffan o kollade på skräckfilm....(tur jag såg den på dagen för det var verkligen hemsk).


Tina skickade sms vid 11 tiden o tyckte det var dags o vakna =P
Men jag hade ju faktiskt vatt vaken ett bra tag då gumman =P


Pratade med Gina senare....
Vi skulle ju ut ikväll igen,....i hässleholm
Men vi båda tvekar för det nu...
Så det blir nog en lugn hemmakväll ist för oss...
Jag e megaförkyld o har jättejobbig hosta så jag gråter inte direkt över att få va hemma...
Även om d såklart hade vatt kul o festa ikväll igen =P
Sitter just nu o väntar på att hon ska komma hit en sväng....


Nu ska jag ner o koka lite the.....
Mot mitt halsonda *snyft*

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0