Så många SÖTA POJKAR *ler*

*****

Låg o Snoozade rent för länge imorse....ville verkligen inte gå upp....
Blev avsläppt vid pappas jobb, sen promenixade jag bort till mitt jobb....
(kom faktiskt i tid ändå)....
Idag fick jag hoppa in på avdelningen bredvid...dom hade en personal sjuk idag.
Men men det var skoj o lite omväxlande att vara där  =)


När jag kom hem från jobb så gick jag en sväng med hundarna (dom fick leka lite med Maja med på promenaden).
Utfodrade både hundarna o mig själv när vi kom in igen....
Hade planer på att åka ner o simma o sola ikväll....men kände att tiden inte räckte till....
Så jag bytade  om till träningskläder o tog mig en riktig långpromenix istället.....
Skönt när det duggregnar =)


Imorgon slutar jag till lunch för vi ska in med zack till djursjukhuset i Lund o ta stygnen....
Så med andra ord så har jag hela eftermiddagen efter det fri....
Så jag tänkte passa på att åka ner o simma o sola då.
Så det blir simning ons tors sönd denna veckan....
O promenix idag på fredag o på lördag.....
E så skönt att man ÄNTLIGEN börjat med träningen på allvar nu....


O på Fredag ska vi hämta min SOFFA =)
Så nu är det bara en SÄNG o TRÄDGÅRDSMÖBLER o KÖKSSTOLAR kvar som jag behöver köpa  .....
Sen har jag allt till min lägenhet =)
Bra va?? =)



Haha imorgon väntas det mycket flörtande.....
Mer avslöjar jag inte för era nyfikna öron hehehe =)
Lite får ni allt anstränga er för o få detaljerna ju ;-P
Dom delas inte ut gratis här inte hahhahahahaha...
Haha som sagt i förra inlägget med.....JAG ÄLSKAR MITT SINGELLIV....
MAN SLIPPER SURA MINER FRÅN POJKVÄNNER NÄR MAN FLÖRTAR MED ALLA SÖTA POJKAR SOM FINNS *hihi*
Finns ju sååå många fiskar i havet *blink*
O mitt nät har jag lagt ut i det stora blå ,hehehe...
Betet är agnat hahahahahahah
I JUST LUV MY LIFE
Wihoooo

Kommentarer
Postat av: Sara Löfvendahl <3

vet inte om jag kan hålla med dig om att de är skönt med en promenad i duggregn precis!! haha!! Jag gillar de INTE!! :o) Kramizz

2009-01-13 @ 21:35:16
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0