En lyckad kväll på Ekebo haha

****

Som bestämt så var jag o Ullis på Ekebo igår =)

Satt hemma hos ullis först o snackade o hade oss.....
Sen precis innan vi åkte så fick jag gå hem om o fixa fläkten till voffsen haha....


Haha i bilen på väg till Ekebo öste vi musik o skrattade o hade oss.....
Var rätt glada över att va nyktra .....skönt....
Haha vi var lite vilse ett tag innan vi kom till Ekebo =P
Jag var ju som sagt INTE nykter förra gången jag var där (2 år sen), så jag minns inte vägen dit hahaha....
Men till slut kom vi rätt =P
Vi skrattade när vi hoppade ut ur bilen för vi tyckte vi hörde några hästar ?!?! ja vi VAR nyktra så vi yrade inte haha....
Kom till Ekebo vid halv 12 tiden...


Jag fick ett frispel i toakön på en kärring....försökte hålla god min...men blev tokig på henne till slut...nånstans får man dra en gräns lixom......ville bara vända mig om o ge henne en jävel...(var inte långt ifrån kan jag säga)....men ord funkar oxå bra tydligen haha....jag kan verkligen inte hålla tyst =P
Ullis störde sig oxå på henne, men d var ju såklart MIG hon stod bakom o knuffade o hade sig....jag skrek i stort sett att hon var en j''''la klimakteriekärring hahaha var sååå jäkla arg....
Trodde hon kunde knuffa o ha sig bara för hon var full när hon MKT väl SÅG att kön inte rörde sig...som sagt...jag flippade ut på henne till slut.....jag verkligen HATAR när folk försöker trycka på när kön inte rör sig när dom ändå inser att det är lönlöst....

O folk säger att d e vi ungdommar som e jobbiga på uteställen....där kan jag bevisa att äldre beter sig minst lika illa när dom e fulla.....


O sen fick jag ögongodis där med hahahaha.....massa flirtande *ler*
Nä  bara med två st.....
Vi satt o snackade o längre bort på bänken sitter ett par killar o snackar mitt emot....
O den ene som var väldigt charmig börjar blinka o le o ha sig hehe...jättesöt som sagt =)
Men jag o ullis hoppade av det tåget när hans kompis spillde ut öl över hela bordet,...då tog vi vårt pick o pack o gick därifrån....

Hamnar vid ett annat bord istället....
O där förbi kommer det en kille som flörtar rejält med mig hehe.....supersnygg =) en 10 poängare haha =)
Haha gick därifrån med.....O hamnde vid kasedansen ist o satt o snacka....o gissa vem som kommer förbi där med o börjar flörta o sig igen??? haha jo samma kille =P
Men tyvär får jag säga att jag höll mig i skinnet o var ngt svårflörtad =P
(vilket man ångrar lite idag =P) för han var såååå söt o charmig....
Haha jag o ullis har iaf insett att vi ska köra raka rör i fortsättningen =P hahahahahaha....Man vinner inget på o banga ur i sånna situationer =P
haha ullis satt o sa i bilen hela vägen hem att jag var dum som inte gick fram till honom....kan inte annat än o hålla med.....*suck* dumma mig....


Mötte en gammal skolkamrat med där =)
Inte setts på flera år så det var kul =)
O sen träffade ja o ullis en gemensam kompis visade det sig...
Ullis fick ett gott öga på en sångare där haha =P
Men jag tyckte isf han andre som var med i bandet såg bättre ut hehe =) jag o ullis har verkligen inte samma smak när det gäller killar =P


haha blev jävligt rädd där med hahaha...
Stod o snackade med Ullis o katja....
O känner bara hur nån kommer upp bakom mig o i stort sett flåsar mig i örat...vänder mig om o räknar med att det är nån jag känner...o inser att d inte är det...haha blir skiträdd o skriker rakt ut....haha fy va ullis skrattade åt mig....
Han bara...åhhh vad god parfym du har på dig...vad heter den osv.....haha jag kunde inte sluta skratta så vi bara gick därifrån istället.....haha misstänker att han höjde på ögonbrynet rejält när vi gick haha....
Tyckte nog jag var märklig....men jag lovar....hand var 10 grr värre själv...haha.


Gick sen in o skulle köpa en öl i öltältet....
men blev bjuden på en öl ist av en kille som hade blivit av med sin kompis hahahaha.
snällt.


Idag väckte ullis mig....
Vi körde o köpte frukost o sen hem till mig igen o käkade frukost o kollade på en film....

Sen var jag ute o skulle klippa gräsmattan...men jag fick frispel på den jäkla gräsklipparen så grannarna bara skrattade åt mig....
Jag svor o hade mig.....
Så mitt gräs blev INTE klippt....
Bad pappa istället så han ska fixa det åt mig en dag lovade han....

Sen dammsög jag o torkade golven


Cyklade sen hem till mamma o pappa en sväng o åt middag...
O tog upp en ämne som jag HATAR...nämligen min kommande operation....
O jag påpekade att jag väntar så länge som möjligt med den....
Medans dom säger till mig att det verkar som läkaren vill operera mig så fort som möjligt....
O säger att e jag smart så ringer jag dom o ber dom boka tid till mig....
MEN jag VÄGRAR göra det i sommar...kvittar om jag ska behöva gråta för vart steg jag tar så SKA jag vänta tills efter sommaren....
Ush .....hatar bara o tänka på det =,(

Sen satt jag o tittade på foton som dom hade tagit i helgen...
Dom var ju i blekinge....
Där var en stor jäkla gård...men tre boningshus ( slottstorlek) o jätetfina fönster STORA verander med pooler osv.....
HELT övergivet....tydligen skulle väl nån flytta dit senare hade dom hört...men just nu stod det helt tomt....
Mamma hade vatt där o fotat o så.....
Jag hade sååå gärna velat bo där ......riktigt snyggt var det.,...jag var helt såld på bilderna =)


Nu sitter ja här o ska borsta voffsen o sen ska jag hoppa in i en dusch.....


haha hörde en så jäkla gullig histora när jag var hos mamma o pappa....
Ska se om jajg kommer ihåg den...

Det var en gubbe som hette ralph  som körde en lastbil som var på väg till zoo med tre pingviner...
Ralph kör av vägen o ber gubben bilen bakom (Einar) om han kan köra pingvinerna till zoo åt han....
Visst säger han o tar pingvinerna på hans last o kör....
När ralph kommer till zoo sen o ska kolla hur det har gått för pingvinerna så kommer han till deras bassäng o ser att den är tom....där e inga pingviner....
Han går ut därifrån o mot sin bil igen för o köra o leta upp Einar o pinvinerna...
Han stannar upp o kollar ...där längre bort ser han Einar med de tre pingvinerna komma över övergångstället...
Han kör bort till han o frågar vad han sysslar med o om han inte skulle köra pingvinerna till Zoo...
Einar svarar på danska
Jo vi har varit på Zoo...nu är vi på väg till Tivoli ...


*hahahaha som jag skrattade när pappa berättade den....den lät så jäkla gullig....
Ok nu berättade jag inte den lika bra som han.(jag e en usel historieberättare)
men när jag hörde den så lät den iaf bra haha =)

Nu stressar ullis mig....får bege mig ut på parkeringen
Hej svej
 Ps ...kommer nog foton från gårkvällen senare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0