Giraffer

******

idag har jag o sonny varit hos syrran o co i svalöv....

Jag fick två stora giraffer av syrran =)
Vi hade skoj åt dom på vägen hem i bilen =P

Jag o sonny var in om på makalöst en sväng med....
Där köpte jag två ljuslyktor att ha i fönstret =)
O sen köpte jag jag en sån typ välkommensten med =)


Blev en snabbstädning när jag kom hem nu ikväll sen hoppade jag in i duschen....

Sen vid 12 ska jag som vanligt kolla på.....=)
PARADISE HOTEL =)


Måste hämta min bringare som är hemma hos mamma o pappa....
jag har en påse isthe som ja e sjukt sugen på....
Men har absolut INGET att blanda den i.....suck.....


Suck....räknar ner dagarna nu tills vikenbadet öppnar igen...vill ju komma igång med simningen....
Men känns lite meningslöst nu...för när dom väl öppnar...så blir d ju dags för min operation....
grrr aldrig ska man få som man vill...jag vill ju bara simma o sola så mkt som möjligt nu.....
Men ack den lycka som varar =(


Har sjukt ont i min rygg idag....vilket inte e så konstigt med tanke på hur snett jag går för jag har ont i benet...det ena leder till det andra lixom.....grrrr...

Nä hej på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0