GRATTIS

...idag fyller min ullisgumma 30 år !!!
hihi gammal som gatan nu ju *ler*
Pontus fyller med år idag...

Igår var jag o ullis o hyrde film o åkte hem till micke o tittade på den....
Eller ja dom snackade mest, o jag var helt inne i filmen....jag tyckte den var riktigt bra...
Jag sa då inte mkt under filmens gång haha....jättespännande ...gillade den verkligen...
The Lazarus med Paul Walker...
*Filmtips till er läsare*
Kom inte hem förrens klockan var halv 3 imorse.....
Stöp i säng direkt....

Imorse vaknade jag halv 9....
Mötte ullis på parkeringen kvart i 10..
Åkte ner på AMS...
Sen ut o lämnade filmen i lödde....
In om på Centan en sväng...
Jag köpte en ring...silver med texten strength på...ullis har likadan haha...
Ullis köpte ett silverarmband med där....o när vi står o ska sätta på henne det så ser vi att det är precis likadant som det jag har...haha så nu har vi likadana ringar o likadana armband =P

Sen till blombutiken i kävlinge för o kolla efter min sten ...men den hade jag tydligen fått med mig ändå igår...jaja jag e av med den iaf...o d var den sista med den texten dom hade =,(


Ikväll ska jag ullis kerstin o per in till Malmö o äta på resturang....
Fira ullis födelsedag =)
Sen blir det bio kanske efteråt ...


Hade verkligen behövt dammsuga idag, men jag tog mig den tiden idag till o blogga istället =P
Får dammsuga imorgon istället =P


Nej om man skulle hoppa in i duschen istället för o sitta här....

Ha en trevlig kväll kära läsare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0