Helgen...

******

Idag var jag o mamma inne i lund o mötte upp laila o var o fikade på gräddhyllan....
Jättemysigt....satt o snackade o tittade på folk =)
(mötte Tina o David på stationen i Kävlinge)


Imorgon ska mamma o pappa hjälpa mig med mina nyköpta rullgardiner =)
Hehe så man får lite privacy i hemmet...som läget e nu kan vem som glo in...även om jag har nerrullat grrr hatar det....
*Men imorgon är det slut med smygkikandet =P


Nu ikväll har jag vatt hemma hos mamma o pappa....
Fixat lite med räkningar o utställningsanmälningar =)
Syrran ska ju ställa Ache både i burlöv o sofiero...
Själv ska jag ställa cindy i burlöv o lady o kelly på sofiero...
Ska bli kul...
Syrran hade hoppats lite på o ställa Max med...men tyvär kommer hans päls inte ha växt ut helt tills dess....så d e inte mkt lönt...iaf inte officiellt...


På lördag ska jag på röstånga marknad på dagen med mamma o pappa....
Sen på kvällen blir det utgång i Malmö med Tina David o Co....
Ska bli jättekul....


Satt hemma hos mamma o pappa innan idag o beställde en massa filmer från ginza =)


Nu sitter jag o väntar på att kl ska bli 00.40 så Paradise Hotel börjar =)=)


***
Känslor eller bara nyfikenhet från mitt håll????
Hmm.....
well...I guess time will tell *ler* =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0