Im Sorry...

.....Ibland blir allt bara så fel....
Denna gången låg bollen hos mig o jag spelade den inte alls bra.... =,(
Har enbart mig själv att skylla.....klandrar ingen annan....
******


Men men ....

Idag var jag nere på AMS o fick ett par lappar påskrivna....
Sen var jag in om djuraffären o köpte gotte till voffarna...o köpte ett valphalsband =)
(har nämligen letat efter just DOM halsbanden länge nu i just DEN storleken så nu när jag väl hittade så var jag tvungen o köpa det)


Ikväll har jag umgåtts med Tina, david rickard o spanne 
(Stackars tina hade solat aningen för mkt idag haha)
Vi satt hemma hos rickard o spelade....
Haha var riktigt kul....jag ledde nästan ett tag haha =)
Men till slut hamnade jag på tredje plats =(
Även om jag o tina mest satt o skrattade åt våra karaktärer =P
grrrrr jag fick en lårkaka av david som gjorde svinont....fy fan va jag kved....
ajajaj...hämnd väntas....
Pratade lite med tina idag oxå...grrr e sååå nervös för att opereras igen....sjukt jobbig känsla....sist gick allt så fort o jag hann inte fundera så mkt på det (en halv dag typ)
Nu har jag ju tid o tänka på allt som ska göras o kan gå fel....huh....
(har alltid vatt jätterädd för att sövas =(
Ush mår jätteilla bara av tanken på det....


Imorgon ska jag ställa kl på 8.....
O SKA gå upp då haha =P
Hade tänkt åka o simma o sola =)
Sist blev det 40 min simning....
Imorgon ska jag satsa på 1 timme iaf...
O efter simningen ska jag lägga mig i solariet 20 min =)
(Som belöning haha)

Hade tänk lägga mig framför en film ikväll/natt....men just nu lutar det åt att lägga mig i sängen ist.....
Väljer mellan att somna i soffan framför en film o ha ont i rygg o nacke imorgon när jag vaknar,
Eller vakna utvilad i sängen o va pigg o vaken....
hmm svårt val??? inte direkt....men känner jag mig själv rätt så blir det soffan haha.....


På Måndag börjar PRISONBREAK igen =)
Så gissa om jag e glad =)


Tänkte kolla upp tatueringar oxå =)
Har ju sagt länge nu att jag ska göra en ny....
Har bara vatt lite velig med vad o vart jag ska ha den....
Så jag har inte riktigt bestämt mig än....men det kommer =)
Har bestämt VAR jag ska ha den nu iaf =)
Nu ska jag bara hitta motivet =)
återkommer med det =)


Well nigty nigty...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0