irriterad...ingen sömn

*****

Ush vad jag har vatt trött o sliten idag....
Har bara velat sova...men tror ni jag har fått det?????
NEJ såklart inte...som alltid när man gett sig fan på att sova ut ordentligt...
La mig sent inatt (eller hrm...tidigt imorse)
Var sen först uppe vid halv 9 tiden o gick med hundar....
sen la jag mig igen....
o sen har telefonerna ringt...
Först ringde nån skum typ....sen skickades det sms o pep o hade sig i andra luren...
Vänder mig om o ska somna om...då ringer det igen...denna gången var det ullis, men jag tänkte att jag ringer upp henne sen, o vänder mig om för o somna om...
Slumrar till igen....sen ringer det på dörren med....o där sitter ullis glad o var ute med hundar....grrr hellis var ngt irriterad....alla ville störa min sömn verkade det som....

Jaja så efter det så kunde jag lika bra gå upp....gick en promenix till med hundarna o sen hoppade jag i säng igen....somnade direkt.....
Vaknade sen av (såklart) ett SMS grrrrr
hädanefter ska jag stänga av mina mobiltelefoner när jag ska sova...lyckas alltid bli väckt....


Ringde pappa innan o snackade en stund...mamma var o jobbade...
Han har lovat o klippa min gräsmatta åt mig....jag blev ju galen på gräsklipparen 2 gånger hade jag tag i den tillomed...men resultatet var desamma båda gångerna....
Hellis arg irriterad svor o  avskydde den jäkla gräsklipparen....
Nu får pappa fixa det åt mig...


Så vad har denna dagen att erbjuda då???? hmmmmm
Vill bara ta det lugnt idag iaf....
Ska fixa lite ute i trädgården (dock inte gräsmattan),
Men iaf lite med blommor o vattna lite o så....
Torka av utemöblerna osv....
Sen såklart blir det städning av lägeneten med (som alltid varje dag =)
Men förutom det så kommer jag inte lyfta många fenor idag....


grrr jag som hade sagt att jag skulle simma så mkt o ofta som möjligt nu fram tills jag ska opereras....
ja det blev ju kört nu....för nu har vikenbadet stängt 6 veckor frammåt grrrrrrr
Så nu är det bara tolvåker som har öppet....drygt o ta sig ända till lödde för o simma lixom....men men....
Får hoppas dessa 6 veckorna går snabbt....
För sen eftter sommaren lutar det åt operation för min del...o jag vill iaf hinna simma lite mer innan det är dags för det....


Nä nu ska jag promenixa med hundarna en sväng sen ska jag ta tag i trädgården....

hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0