JA JA JA JA JA JA !!!!!!

.......JAKOB ÄR TIBAX PÅ PARADISE HOTEL IGEN !!!!
Gissa om jag e glad =)
Har ju haft han som favorit där från börja....
Tyckte d var synd han åkte ut så tidigt som han gjorde....grr tack vare Haider....
Men igår kom han in igen....wihoooo =)
Lätt en av de snyggaste killarna där nu =)
Fast Julie har det nog inte så lätt där inne nu....och Nick känner sig nog aningen hotad....
Fast både Nick o Jakob ÄR väldigt väldigt snygga =)


Idag ringde pappa o väckte mig....
Jag har fått in pengar på banken nu =)
Så vi åkte ner i byn o tog ut en del pengar...
Jag lämnade tibax de jag hade lånat till pappa...
Sen var vi in om på Ica o handlade....
Jag handlade så jag kan grilla...men vet inte om d blir idag eller imorgon...
Vevve skulle kanske komma hit imorgon så jag tror jag väntar med grillningen tills dess....


Pratade med Tess innan idag...dom var på Marieholmsbadet med barnen....
haha kom o tänka på när jag o tess alltid var där....
hade alltid sjukt skoj....
Utom de gånger jag blev ikastad med både kläder o skor o solglasögon på...*morr*
Enda gången jag klarade mig undan att bli i kastad var när jag hade pajat foten o hoppade på kryckor (haha ja kryckor har jag fått hoppa på innan jag bröt benet ja =P
fast mina kryckor var det nån som fick för sig att hoppa med från högsta trampolinen där en gång...(dock inte jag haha)...
Haha shit d e många år sen man var där nu....
Man har  väldigt många minnen där ifrån....
var ju där var sommar förr =P


Nä om man skulle koppla hundarna o promenera en sväng....
haha förrsten....jag fick upp ett ragg på morgonrundan imorse *ler*
Söt som tusan var han iaf =P


grrr blev väckt av att mobilen ringde halv 4 häromnatten.....
ja var ju lagom pigg på att prata så dags??? nej....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0