Längtar till Imorgon

****

Idag kom ullis o väckte mig ur min skönhetssömn....grrrrr.

Asade mig upp ur sängen o promenixade med hundarna en sväng.....

Sen åkte vi o simmade o solade på vikenbadet....skönt.

Direkt där efter så begav vi oss mot Lödde....
Var först hos nagelbyggaren
Sen inne på centan o skopunkten...mötte pia farmor o jane där...
jag köpte två klänningar =)
En svart lite mer festklänning
Och en blå klänning
o ett par leggins...

Vi lunchade på grafitti med

När vi var hemma igen så satt vi o tog en cigg o snackade inför morgondagen =)
Jag fick ett litet utbrott på luna som bara skulle rida på cindy....
Vi snackade med sonny o philip i telefon...
Skulle höra om dom skulle med på ekebofestivalen imorgon...
Sonny bangade för han ville på fest i Malmö
Men philip ville med iaf =)
Kul, har ju inte träffat han på evigheter....
Han lät så rolig när han skulle säga Ekebo....hahahah, smått onykter var han hahaha...
Misstänker att vi får ringa o påminna honom imorgon =P

Ullis gick hem sen....

O nån minut senare ringde Sonny upp igen...
Frågade om han kunde låna film...
Så han kom upp här o hämtade lite filmer o satt o snackade en stund....
Jag försökte övertala honom ang morgondagen....dock utan något lyckat resultat...


Inatt när jag skulle släppa ut hundarna i trädgården så var där en stackars igelkotte.....
Cindy attackerade den, men stack sig nog....hon vågade inte mer sen iaf...stackars kotten =( måste ha blitt livrädd för mina små monster...


nä dax för dammsugning sen ska jag hålla kväll....

hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0