Massa snusk *ler*

****

Idag körde jag o Ullis in till Tabboo inne i Malmö *ler*
Stannade där inne i över 2 timmar ;P
Hade mycket o gå igenom...vi både tittade kände o luktade *hehe*
Hittade sjukt mkt =)
ullis kom ut med en STOR rosa påse med massa leksaker haha
Själv gick jag ut tomhänt ...
Vi ska in där nästa vecka igen när vi får mer pengar *asg*


Efter vi glott ögonen trötta så promenerade vi ner till en annan affär ...även där massa kul saker...dock inget snusk haha...


Körde sen hem....sms:ade lite i bilen....haha


 sen blev det lite flirtande via msn när jag kom hem *ler*
Som slutade med en "dejt"...

Sprang på ullis på parkeringen sen när jag följde han ut....
haha hon var så söt i sitt nattlinne =P
haha hinner inte mer än komma runt hörnet när jag e på väg in så står hon bara där o fnissar....hon e knäpp....
Hon kom förbi senare o drack lite the o snackade gojja....


Imorgon blir det Landskronafestivalen ....
O kommer väl uppdatera om det senare....

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0