Men aj?

****

Vaknade imorse o hade fortfarande svinont i foten....
tar en närmre titt på den o ser att jag e helt blå runt vristen.....*aj*
Ja jag vet att jag måste operera......MEN SNÄLLA ....LÅT DEN HÅLLA SOMMAREN UT IAF!!!!!....
Pappa proppsade på att jag borde operera den...JA jag VET att jag måste det förr eller senare....Men han sa oxå att det är skit att operera nu under sommaren med infektioner osv....o att jag skulle försöka hålla ut iaf fram till hösten...
Jo jag kämpar på så gott det går....
Men går den helt sönder så har jag inget val =(
E så trött på denna foten nu....bli bra nån gång lixom....grrrr.



Pratade med Tina imorse....hon var o handlade ingredienser till smörgåstårta o hade tråkigt i kön haha =)
David fyller ju år idag....
Så jag var där hemma innan idag o lämnade en blomma...


Sen har mamma varit så snäll o klippt mitt gräs åt mig (jag undviker det för det påfrestar foten för mkt), speciellt med DEN gräsklipparen....
mamma fick kämpat med den med, men hon blev klar med både framsidan o baksidan....
Jag passade på o sätta ut alla mina blommor på gräsmattan när ösregnet kom så dom blev rejält vattnade haha....


Efter vi vatt här hemma åkte jag med hem till dom en sväng....
Åt middag o så....
Haha vi jäklades lite med Ache....
På vägen hem började det dugga...grrr men blev inte jätteblöt....
Men när jag väl kopplat hundarna o klev utanför dörren här hemma stod regnet som spön i backen....
Fy va det regnade....vi stod o skjulade under taket en stund...o hundarna satt o tryckte sig mot väggen o stirrade på mig med en blick i stil med ---Drar du ut oss I DETTA vädret förlåter vi dig ALDRIG....
Men jag väntade tills det hade slutat (vilket inte tog mer än ett par minuter) innan vi promenixade rundan....(för hundarnas skull?? haha)


O jo visst hade jag rätt om vem som åkte ut på par-cermonin på paradise hotel igår....
Men det var synd att han åkte ut, för han gjorde en väldigt stor del av hela serien om ni frågar mig....
men men....


Var o skulle sola idag...men tror ni där var öppet???? nej såklart inte....ska åka ner o sola i byn imorgon istället....


Önskar er en trevlig kväll....

Puzz o Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0