Rastlös

****

Rastlös är bara förnamnet av vad jag är idag....grrrr klättrar på väggarna här hemma.....suck...jobbigt.,..

Har vatt i rastgården med pojkvoffarna idag....
Kastat massa boll med zack...hehe han e för söt.....min voffe ju =P


Mina tjejer fick va hemma för dom löper fortfarande....
Dom hade haft kuddkrig i min säng under tiden...grrrr.

Hade hoppats på att få klippt mig idag....men tiden sprang iväg helt... =(
Får se om jag hinner med det imorgon....


Nästa vecka ska jag o ullis åka in till taboo i Malmö igen....
Denna gången med lite mer pengar i plånboken hahahahhaha. =P
massa shoppande *asg*


Ikväll blir det prisonbreak o Paradise Hotel =)

Men innan det så måste jag ta tag i städningen....grrrr alltid städning varje jäkla dag =(
Mamma sa att jag var hopplös med min mani på att städa varje dag....
Hon tyckte inte jag behövde det sa hon när hon var här innan idag...men det har blivit som en fix-ide för mig....städar jag inte varje dag så känns det jättesmutsigt....haha hopplösa jag =P


Sitter o pratar med Ullis under tiden som jag skriver här.....
Den busen ska spela på bortaplan ikväll....haha...
jaja bara du e hemma innan 12-slaget så du inte missar Paradise hotel hahaha....


Nä nu blir det städning iaf den närmsta halvtimmen, sen duschen o sen bänkning framför tv:n ....

Hoppas ni läsare får en trevlig kväll....


Kommentarer
Postat av: ullis

haha jag hann precis till paradise hotell asg...hehe,,inget sex i världen kan få mig att missa det haha

2009-07-14 @ 18:30:48
Postat av: maria

jag har oxå städ mani..damtorkar 2 ggr varje dag o damsugar. torkar golvet 3 dagar i veckan osv... har fått höra att ja e sjuk! att det är en psykisk sjukdom ?? vet inte om ja köper de

2009-07-14 @ 19:22:57
Postat av: helena

haha jag dammsuger varje dag, dammar varannan o torkar golvet varje dag :P

2009-07-14 @ 20:27:09
Postat av: maria

jo men du har ju några hundar oxå...inte för att de behövs varje dag ändå..men ja förstår precis!

2009-07-16 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0