Rovdyr....

...(filmen) Hyrde vi igår.....INGEN höjdare får jag påpeka....
hade hoppats på en riktigt äcklig skräck....
Men blundade inte en enda gång....men fick oss ett par skratt därimot....
Men som sagt....inte sevärd...


Idag har jag varit i lödde med mamma....
Var först i djuraffären köpte ben till hundarna där....
Sen var vi på Jysk
Där köpte jag en del =)^
* Nyckelskåp i svart Bambu
* Två påslakansett
* Sängöverdrag
* Bollar till hundarna
* Giraffer
* Rullgardiner
(ska få syrrans två stora giraffer med =)


Imorgon ska vi till veterinären
Cindy Kelly Lady o Ache ska vaccineras
Och Kelly ska undersöka magen....
(eftersom hon har så pass ont nu så jag inte ens kan bära henne o upp i sängen klarar hon inte hoppa längre o iom ja inte kan lyfta upp henne för hon skriker då, så får jag sätta en kudde på golven så hoppar hon upp o sätter sig på den så jag kan lyfta henne upp i sängen på så vis....o hon fattade direkt vad jag menade när jag lyfte ner kudden till henne första gången....hon e klok hon)
Hoppas verkligen dom hittar vad som e fel imorgon...
Blir ett dyrt kalas...(blir nog både röntgen o allt) så ett par tusenlappar fattigare antar jag....men det är värt varenda krona....


Fy 17 vad jag blev dålig igårkväll när ja o ullis var på väg till lödde.....
Mådde jätteilla, jätteont i huvet o magen o helt yr.,...
Köpte en varm macka på preem o tryckte ner i strupen o d blev lite bättre då iaf...
Men örk för o må så dåligt....


Nu ska jag gå in o starta tv:en för om 20 min börjar PRISONBREAK =)
Sen vid 12 tiden så blir det paradise hotel =)
WIhooo ögongodis (jakob) *luuuuv* haha =)

Hej svej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0